Size olmayacağını söyleyen bir kıza karşı tutumunuz nasıl olurdu?

Bir süre konuştuk, yolda yürürken biz çok zıtız, sana güvenemiyorum ve bu beni korkutuyor, uyuşmuyoruz dedi ben de istersen şu an bitirebiliriz içimde yaşarım sıkıntı değil dedim. Ne kadar kolay söylüyorsun hiç mücadele etmiyorsun dedi. Aynı günün akşamı bana mesaj atıyor kendine iyi bak allaha emanet ol diye ben de bişey yazmadım. Sizce geri döndürme şansım var mı yoksa burada bırakmalı mıyım?

Size olmayacağını söyleyen bir kıza karşı tutumunuz nasıl olurdu?
Cevapla