Duygularınızı açıtığınızda genelde red mı yersiniz yoksa onay mı?

❤️
❤️
Duygularınızı açıtığınızda genelde red mı yersiniz yoksa onay mı?
Ben red yemeye doydum arkadaşlar açılmayın sonu vasat.
Güncellemeler
+1 yıl
Meğer herkes şanslıymış bir ben mi böyle duygularla boğuşuyorum omg.
Duygularınızı açıtığınızda genelde red mı yersiniz yoksa onay mı?
Cevapla