Evlenmeyeceksek niye konuşuyoruz diyen çocukla ilişki yürür mü?

Daha konuşmanın başında yani bide ilk kız açılmış, niyetim ciddi ya diyen erkek doğruyu söylüyomudur, yani ben açılmıştım ilk baktım hani o da bi yazdı yürüdü bana, ben dalga mı geçiyon benle falan dedim benim niyetim ciddi ya demişti, ilerleyen sohpette mesela ben bi sebepten evlenemiyceğimizi söylemiştim o da biz niye konuşuyoruz o zaman madem sonu yok demişti, bikerde ufaktan cins*ll*ik konuşmuştuk senle bişeyler olursa aramızda ciddi olur başka türlü olmaz zaten demişti, artık ne için dedi bilmiyorum yatarsak mı veya sevgili olursak mı orasını anlamadım
Evlenmeyeceksek niye konuşuyoruz diyen çocukla ilişki yürür mü?
Cevapla