Küs barış ililşkimiz olmasına rağmen beni geldi aldı ama bana kırgın?

merhabalar,

Neredeyse 2 senedir beraberdik fakat son 1 yıldır küs-barış ilişkimiz vardı fakat ben hala onu çok sevdiğim için İstanbula okumak için geldim ve bu süreçte de hep iletişim halindeydik. Ben geliyorum diyince çok sevindi ama tabi ki asla çaktırmadı. Beni geldi otogardan aldı konuştuk vs çok iyiydi fakat eskiden ona dediklerimi hiç sindirememiş ve mesafeli akşam konuştuğumuzda ise senin dediklerini asla unutmadım ve kimseyi istemiyorum dedi. Beni epey sarstı bu dediği hemde çok. Fakat sen benim için her zaman önemlisin dedi

Gerçekten hayatında biri yok ve istemiyor da sizce ne yapmalıyım?

Küs barış ililşkimiz olmasına rağmen beni geldi aldı ama bana kırgın?
Cevapla