Arkadaşlar ne olur biraz sohbet edelim mi ne olacak benim bu halim? Ne olur yardımcı olur musunuz baya bir kişi gelirse sevinirim?

Birine saplantılı derecede çok aşığım bakın sevgi değil aşk takıntı hep aklımda en son çok güzel konuştuk son bi kez birlikte oluruz dedik sonra arkadaşça ben yine seninle görüşürüm ama çok sık olmaz ayda iki kere arkadaşça dedi ama şu an bunu dedikten sonra 38 saattir watshaapta son görülmesi görünmüyor tamam beni engellememiş okey ama görünmüyor işte bis 38 saattir watshaapta konuşmadığımız için görünmüyor olabilir mi neden olabilir birde ben 38 saattir yazmıyorum dün saat 4 de aramıştı yarın ya da cuma günü yazsam sorun olur mu lütfen fikir verin.
Arkadaşlar ne olur biraz sohbet edelim mi ne olacak benim bu halim? Ne olur yardımcı olur musunuz baya bir kişi gelirse sevinirim?
Cevapla