4 sene eski sevgilin dönmesi ve barışmak istemesi lütfen yorum yapını?

4 yıl önce ben ayrıldım. Sürekli kapacaksın şöyle böyle diyordu. Hatta kapalı olmadığım için beni farklı konumlara sokuyordu. Bende en sonunda ayrıldım. Bana her yıl kendini hatırlatıyoe. Anneme yazmış bana ulaşamayınca baya barışalım ben değiştim falan dedi. Asla benden vazgeçemiyor aşiri tutkulu seviyor. Sevgi mi bilmiyorum belki de takıntıdır. Cidden terslemek zorunda kaldım üzüldüm gibi oldu. Sizce böyle biri değiştim diyorsa değişmiş midir?
Güncellemeler
+1 yıl
4 sene öncesi eski sevgilim diyecektim 🙂
4 sene eski sevgilin dönmesi ve barışmak istemesi lütfen yorum yapını?
Cevapla