Sevgilim sana ne hediye alayım dedi, ben de teşekkür ettim. İstemeli miydim?

Rüyasında beni görmüş. Konu konuyu aştı derken hediye ne alayım dedi. Ben de yok ya olur mu öyle dedim. Söyle çiçek deme ama sevdiğin birşeyi sana almak beni çok mutlu eder dedi. Ben de kibarca düşünmen yeterli teşekkür ederim dedim. Kendi ayakları üstünde duran biriyim kendi istediğimi zaten alabiliyorum. Ama şu var erkeklerden sürekli bir şey isteyen kızlar daha mı çok seviliyor?

Sevgilim sana ne hediye alayım dedi, ben de teşekkür ettim. İstemeli miydim?
Cevapla