Rezillik hissi nasil gider , utaniyorum lütfen linçlemeyin?

Arkadaşlar bir çocuğa inandim uzak mesafe ilişkisi şu an hiç bir bağ yok ayrildik numarasini falan sildim beni hiç bir yerden görmüyor

Biz bu ilişkide çok yakin arkadaş olduk sirdaş gibi her şeyi bana söylüyordu bende ona kizlar nasil biri neler yapiyor falan arada şikayetleniyordu , ben çok aşıktım anneme anlatdim , hediyeler alip gönderdi artik güveniyordum kaderim olduğuna inaniyordum gözüm adeta kör olmuştu aşktan

sonra zamanla 1 senelikken n*de istemeye başladi ben bunun niyetinin ci**ellik olduğunu anlamadim , gönderdimde bir kaç kez b*kirim dediği için inandiğim için , arkadaşlar yanindaki kızlardan öyle şeyler söylerken eski sevgilisi hiç ci**ellik yaşamamiş diye çok iyi kız diyordu ama ihanet etmiş buna ve terk edip gitmiş yani çevresindeki tüm kizlar benden iyi durumda oldu ,

ben zaten s*vi*miyicektim ilk buluşmada onun ailesi bilsin öyle gel diye israr etdim oda kaçip gitdi , ailesi bilmezse asla buluşmiyicaktim ama neden fotolari gönderdim bilmiyorum ilk defa sevgilim oluyordu ve bu güne kadar hiç il*şkiye girmedim ama yinede o kizlardan beter duruma düştüm , belkide onlar asla n*de göndermezdi ama aşk nasil kör etdiyse gözümü evlenince çok utanicaksin diyerek kafamin etini yedi

Rezillik hissi nasil gider , utaniyorum lütfen linçlemeyin?
Cevapla