Seninle konuşurken vakit geçiyor diyen erkek sizce kullanmak için mi konuşuyor?

Önceden konuştuk sonra depresyonda idi 2 ay sonra yazdı. Teşekkür falan ettim yazmam güzel oldu vakit geçiyor işte dedi. Yani amaç vakit geçirmek için kullanmak mı sizce vakit öldürmek gibi?
Seninle konuşurken vakit geçiyor diyen erkek sizce kullanmak için mi konuşuyor?
Cevapla