Kız nüfusu fazla gittikçe de artıyor
malum kıyamet alametlerinden birisi de bu kadın nüfusunun fazlalaşması
etrafıma da bakıyorum doğan 3 bebekten 2 si kız
neyse erkekler nasıl yalnız kalıyor
Kız nüfusu fazla gittikçe de artıyor
malum kıyamet alametlerinden birisi de bu kadın nüfusunun fazlalaşması
etrafıma da bakıyorum doğan 3 bebekten 2 si kız
neyse erkekler nasıl yalnız kalıyor
Bilmiyorum, bunu nasıl becerdiklerini hepsi birer tane bulsa da ortalıkta ona buna yavşayarak dolaşmaktan vazgeçseler. Kadınların da bu gereksiz şımarıklığı belki böylelikle son bulurdu.
Cevap
5Cevap
Bu içgüdüsel bir olay. Milyonlarca yıldır olan bir şey. Bir erkek kolay kolay seçim yapamaz, yapsa da tatmin olması çok zor :/
bakıp bakıp bekledikleri için :D
onlar bensiz mutlu olabiliyor, bende kimseye muhtaç değilim, her türlü mutlu yaşayabilirim.
Nefes alması önemli değil. Asıl önemli olan kişiliği. Bizim için de çok erkek ama marifet kişilikte bitiyor.
Basit gibi gördükleri kızlarla eğleniyorlar ilişkiler genelde kısa sürüyor ciddi olcaklar az olduğu için sap gibi görünüyorlar ama günlük takılıyor herkes
Günlük takılan basit kızlar kocayı çabuk buluyor malum verince kendine bağlıyor
Diğerleri vermeyince çabuk unutuluyor
Verip vermemekle alakası yok karakterin nasılsa ona göre şekilleniyor yoksa veren çok kişi var bazısı kullanılıyor bazılarıyla evleniyorlar
Verenler kullanıyor erkeği
Vermeyenlerin duyguları ile oynanıyor
Bazi erkler beceriksiz benkmim gibi
Bi taneyle yetinemeyenler yüzünden.
Şuanda toplam 5 flörtüm var
Bakmayı düşünüyorsun
Nasıl
Ne yapacaksın yani planın ne
Haa harem kurmak isterim ama olmaz heralde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?