Etrafta bu kadar çok kız varken erkekler nasıl sap kalabiliyor?

Kız nüfusu fazla gittikçe de artıyor

malum kıyamet alametlerinden birisi de bu kadın nüfusunun fazlalaşması

etrafıma da bakıyorum doğan 3 bebekten 2 si kız

neyse erkekler nasıl yalnız kalıyor

Etrafta bu kadar çok kız varken erkekler nasıl sap kalabiliyor?
Cevapla