Herhangi bir sosyal ağdan yazanlar ile sohbet ediyor musunuz?

Herhangi bir sosyal ağdan yazanlar ile sohbet ediyor musunuz?

Sevgilim yok...
Sevgilim olduğu zaman elbette önceliğim her zaman sevgilim olur.
Önemli bir konu varsa başka biriyle konuşmam gerekiyorsa tabi ki önceliğim o olur ama genel olarak önceliğim her zaman sevgilim olur...
Kesinlikle hayır, hayır ve hayır 😑
Bana çok saçma, gereksiz ve eziklik olarak geliyor. Sevmiyorsan ayrıl, insanları saf yerine koymak, kandırmak hiç doğru bir davranış değil. Ayrıldıktan sonra ne yapmak istiyorsan yap orası ayrı bir konu, ama böylesi kötü bir şey bence
Cevap
12Cevap
Sevgilim varken başkasıyla konuşmam
arkadaslarimla ve arkadas olarak gordugum kisiler disinda kimseyle konusmuyorum
Merhaba
Normal saygı sevgi insan çerçevesinde konuşurum
DMlerim heryerde kapalı, ben mesaj atmadığım sürece kimse mesaj atamıyor.
Sevgilim varken kolay kolay dönüş yapmam kimseye. Konuşursam da saygı çerçevsinde olur. Bana asılmasına fırsat vermem.
Yok sevgilim olmasa bile tanımadığım birileri ile sohbet edip konuşmam
Yok ama olursa da başka yazanlara dönmem ya aldatmak oluyor o
Ederim nude atarım
Atsana
Nude atılır bir TL 😅
Shsjsjakaka
@1234567hgd dalga geçiyoruz şurada kız nude aradım demiş diye saçmalama 😅
Dhshsjs lan ben ne yapıyorum sanki
Kimse yazmıyor ki zaten yazamaz da kapalı. 😃 Sevgiliyi kim kaybetmişte biz bulalım. 🤣🤣🤣 Dostlarım, çevrem, arkadaşlarım ve aileme dönüyorum tabiki ama sadece wp den.
Sevgilim yok ama genede çoğuna donmuyorum
Sevgilim Yok ki 😄
Ne yazdığına ve kim yazdığına bağlı!!!
tabi ki kimseyi kırmamak lazim
Evet 🙂
Sevgilim varken kimseye yazmıyorum
Evet hepsini isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?