Yaşımı soran birinin birkaç gün sonra tekrar yaşımı sorması normal mi? Unutması mümkün mü?🤯?

zaten sormuştu neden tekrar?

"Bu arada kaç yaşındasın diyor?"

Yaşlarını unutacak kadar çok kızla konuşuyor mu demek oluyor bu?

Ve şaka mı cidden hatta doğum günlerimiz hakkında konuşmuştuk

🤯🤯🤯🤯🤯

Yaşımı soran birinin birkaç gün sonra tekrar yaşımı sorması normal mi? Unutması mümkün mü?🤯?
Cevapla