zaten sormuştu neden tekrar?
"Bu arada kaç yaşındasın diyor?"
Yaşlarını unutacak kadar çok kızla konuşuyor mu demek oluyor bu?
Ve şaka mı cidden hatta doğum günlerimiz hakkında konuşmuştuk
🤯🤯🤯🤯🤯
zaten sormuştu neden tekrar?
"Bu arada kaç yaşındasın diyor?"
Yaşlarını unutacak kadar çok kızla konuşuyor mu demek oluyor bu?
Ve şaka mı cidden hatta doğum günlerimiz hakkında konuşmuştuk
🤯🤯🤯🤯🤯
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Belki unutmuştur
İlginççç
Mesela ismimi soranlara diyorum ki bı sg ak ya
Niye aahhaaa
Adam olana bı kez söylerim
Syhannnn
Belki bir sağlık sorunu vardır. Hemen "başka kızlarla konuşuyor" diyerek yaftalamak yersiz. 🤷🏻
Mantığı yetersizliği yaşayan insanların sözlerine itimat edip, bilgi kirliliğini aklınıza sokmayınız!
Sağlık sorunu olabileceğini düşünmedim ama bu unutmasını mi sağlıyo
Evet unutkanlığa neden olan bir çok psikolojik hastalık bulunuyor.
Hasta gibi durmuyor ama
Tamam -
Bilmiyorum ki bunu soramam da
Ya bazen unutkanlık olabilir ben bazen 50 sefer soruyorum 😅
Ama 2 günde da unutmazsın ya;///
Yeni mi tanıştınız :)
Evet öylehh
Olabilir ama tatlım ya sonradan alışır
Çapkın çıkmasın allahım lütfenn
Dikkatli ol yine de tatlım sen ☺️
Dikkat ediyim sonra kalbim kırılır amanın
Bence sen arkasını bi araştır derim
Nasıl
Tatlım sürekli unutuyor hatırlamıyorsa vardır bi sıkıntı hastalık dışında veya insanlık hali ama sende dedin ya çapkın olmasında dedin ya aklıma o geldi arkasını araştır
Onu pek tanımıyorum ama 3. kez kaç yaşındasın diyecek mi bakayım
Derse söyle ve arkasını takip et
Ona direkt sorayim bencrer
Haberin yokmuş gibi takıl tatlım sonra vur yüzüne gitsin
Haberim yok gibi hmmmmğğ tamam
Bende böyleyim jdjdjd
Cidden unutmak mümkün mü yoksa çapkın mısınız shhas
Ben unutuyorum ya benim beyle flört zamanı 5-6 kere okuduğu bölümü sormuştum
Nasıl ya bir insan hatırlamaz mi konuştuğu insanla ilgiliyse abbahahssd
Çok fazla kızla konuşuyordur muhtemelen
Aslnda çapkın sayılacak biri de değil.
Çok tuhaf çok kızla konuşsa bile nasıl unutur diyorum çünkü yaşlar hakkında bir konuşma yaptı ki.
Başka mantıklı açıklamasıda yok yani ne diyebilirimki
Yorumlara bak unutkan insanlar da var tesellim...
Yani boş teselli bence unutkanlıkla alakalı olduğunu düşünmühorum bence önemsemedi ve aklımda kalmadı bu unutkanlık olmaz unutkanlık diyemeyiz 2 ihtimal var ya çok kızla konusuyor karıştırdı yaşını veya sen onun hiç umrunda olmadıgın için aklında kalmadı benim düşincem böyle
Üzücü 🤯🤯🤯🤯
Öyle evet ama Hayat işte ne yaparsın
Umursamıyor ama 2. kez yaşımı sordu ahhahzss
İlk konuştıgunuzda çok umursamayığ tanışınca ilgilendiyse olablirmi
Öylesine birisin diyip çok umursamadıyss sonra tanıyınca önemsemişse falan
Hala pek tanımıyor beni🤡 ama ilkinde dediki "ilk defa soruyorum kaç yaşındasın" dedi
Bugün "kaç yaşındasın bu arada" dedi
Dediğim mantıklı ama şu an umursamaya başladı mi bilmem.
Yaşımı sorup çıktı chatten...
Dediğin*****
Yani ne diyim bilmiyorum ama boş ver bence çok konuşulcsk biri değil bence
Zaten ana dili portekiz iletişim kopukluğu oluyor
İngilizcesi orta
🤯 benimde
Dkddk sal bence
🤯🤯🤯 o nedense beni çekiyor
Çok tuhaf.
Çektirtme 😂
Onu isityorum aaamaaaaa
Aboo sen abayı yakmıssın
Yaktıkkk
İnsanlık hali unutmuş olabilir.
Bence senle dalga geçiyor ahahah
🤡 sanmam
Niye bence öyle
O sweet
Değil
Yazdım sana bak
Sweet biri
İsmi eric
Nerden buldun
Ben bulur
Dcden mi
Dc den
Aferin sanaa
Afferin banaa
Pazardan aldım 1 tane eve geldim bin tane
O ne demektir
Telefon almışım içinde bin insan abbsbss
Kafalar güzelll
Ooh! sssss
Manyak mısın
Çelik ayna
O ne demek
Do re mi fa sol la sen -si
Sarhoşşş bu
Babana koş
tamam
Mümkün
Nasıl unutabilir 3 günde neee
Kaç yasindasin
Kaç yasindasinnnn
@aysslay saygısız karaktersiz 😡
Sensin ooh
Unutabilir
Mümkündür