Tipsiz ama kişilik olarak gelişmiş bir erkekle beraber olurmuydunuz detay bakın?

Öncelikle Ben Güzel Olduğumu Düşünüyorum. Çevremde güzel olduğumu söylüyor.

Yakışıklı Değil tipsiz (kötülemiyorum yanlış anlamayın).

fizik olarak iyi 1.80 boylarında 75-80 kilolarında fitness yapıyor galiba vücudundan belli oluyor oldukça fit.

Ben inşaatta iş güvenlik uzmanıyım kendisi kalıpçı ama aynı zamanda oda iş güvenliği okumuş tercihi bu yönde diyelim.

İnşaat işçisi olmasına rağmen temiz ve bakımlı kokusundan anlayabiliyorum kötü koktuğuna denk gelmedim hiç.

Kişilik olaraksa çok çalışkan. Çok iyi espriler yapıyor. Bazı konularda çok etkileyici cümleler kuruyor hayran kalmamak elde değil. Uzaktan takip ediyorum birçok bayan etrafında olmasına rağmen abazalık yok. Bazıları gibi gözleriyle taciz etmiyor.

Siz ne düşünüyorsunuz ben hoşlanıyorum sanki.

Evet olurdum
Hayır olmazdım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
5 aydır tanıyorum 2 aydır farkındayım bana karşı birşeyler hissediyor %100 eminim.
Tipsiz ama kişilik olarak gelişmiş bir erkekle beraber olurmuydunuz detay bakın?
Cevapla