Öncelikle Ben Güzel Olduğumu Düşünüyorum. Çevremde güzel olduğumu söylüyor.
Yakışıklı Değil tipsiz (kötülemiyorum yanlış anlamayın).
fizik olarak iyi 1.80 boylarında 75-80 kilolarında fitness yapıyor galiba vücudundan belli oluyor oldukça fit.
Ben inşaatta iş güvenlik uzmanıyım kendisi kalıpçı ama aynı zamanda oda iş güvenliği okumuş tercihi bu yönde diyelim.
İnşaat işçisi olmasına rağmen temiz ve bakımlı kokusundan anlayabiliyorum kötü koktuğuna denk gelmedim hiç.
Kişilik olaraksa çok çalışkan. Çok iyi espriler yapıyor. Bazı konularda çok etkileyici cümleler kuruyor hayran kalmamak elde değil. Uzaktan takip ediyorum birçok bayan etrafında olmasına rağmen abazalık yok. Bazıları gibi gözleriyle taciz etmiyor.
Siz ne düşünüyorsunuz ben hoşlanıyorum sanki.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer