30 dk az bile bence senin işin uğraşın var mi bilmiyorum belki o yüzden sana uzun geliyor boştaysan ve ya da ona öncelik tanıdığın için bana göre yarım saat kısa bile
13 Yorumla
Soran+1 yılEvdeyiz ikimizde çalışmıyoruz öyle düşünürsek az mı olur fazlamı olur sence
Soran+1 yılTeşekkür ederim ben çok anlamadığım için danışma gereği duydum çok sağol
En İyi Cevaplar
+1 yılİşi olduğu için mesajlarıma geç cevap veriyorsa anlayışla karşılayabilirim. İşi gücü yoksa ve iş saati dışında da aynı şekilde devam ediyorsa bu ilişkide bir sorun olduğu anlamına zaten gelir ve soğurum. Bunu neden yaptığını ona söylerim ve gerçekten mantıklı bir cevap alamazsam sanırım o ilişki benim için orada biter.
00 Yorumla
Hayır, soğumam. Müsait olduğum sürece flörtüme zaman ayırma konusu hiç problem olmaz. Ama müsait değilimdir, o durumda yazamam, bunu da kendisine söylerim alınmasın diye..
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYok soğumam
1170 Yorumla
Soran+1 yılNeden mesela zor tanınmazmı
Cevap sahibi+1 yılMesajla mi taniycam
Soran+1 yılBulusma olması içinde biraz mesajla tanınmazmı mesela bilmiyorum ne kadar zaman sonra buluşma teklif edilir?
Cevap sahibi+1 yılSen bu kızla nereden konusuyon
Cevap sahibi+1 yılİnsta mi burası mi
Soran+1 yılburada
Cevap sahibi+1 yılAynı yerde misiniz
Cevap sahibi+1 yılFoto atsın
Cevap sahibi+1 yılHemen inanma
Soran+1 yılAynı şehirdeyiz hangi foto attı seslide konuştuk
Cevap sahibi+1 yılEee o zaman ne buradan konuşuyon hemen bir kez buluşun
Cevap sahibi+1 yılOlursa wpden devam
Soran+1 yılYavaş gitmek istiyor instagramdsn bile konuşmak istemedi burası iyi dedi
Cevap sahibi+1 yılİnanma
Cevap sahibi+1 yılYa da sen bilirsin
Cevap sahibi+1 yılOlum kızı yemiycen ki ne alaka
Soran+1 yılBilmiyorum ki ya of kafam karıştı benimde
Cevap sahibi+1 yılNeyse bro sen gidişatı söylersin
Cevap sahibi+1 yılKaç gün oldu
Soran+1 yıl10 gün dalan
Soran+1 yılDuruma göre sana yine danışabilirmiyim
Soran+1 yılGidişat
Cevap sahibi+1 yılTabiki
Cevap sahibi+1 yılTipini mi beğendin kizin
Soran+1 yılHayır tip benim için önemli değil huyunu insanlığını içi yani daha çok ben kriterim hiçbi zaman tip olmadı
Cevap sahibi+1 yıl10 günde hangi huyunu tanıdın
Cevap sahibi+1 yılHer erkek tipe önem verir bunun istisnası yok
Soran+1 yılTanıdım demedim ki öyle iyi yani tanımaya çalışıyorum hoşlandım sadece
Soran+1 yılHerkes gibi değilim buna emin olabilirsin benim daha elime kız eli değmedi mesela
Cevap sahibi+1 yılVay be kaç yaşındasın sen nasıl hoşlandın
Soran+1 yılBilmiyorum ya his daha çok yakın hissettim nedense
Soran+1 yıl21
Cevap sahibi+1 yılÜzülme de
Soran+1 yılHayırlısı ya her şey Allahtan güvenmem zor zaten o kolay değil 2 kez aldatıldım
Cevap sahibi+1 yılTabi ki her şey Allah'tan onun için diyorum her şeyin en hayırlısı olsun inşallah ama burası sanal ve kimseye maalesef güvenemiyoruz
Cevap sahibi+1 yılPeki o senin tipini gördü mü
Soran+1 yılEvet gerçekte buluşana kadarda güvenmem zaten ama sanalda olsa gerçekten iyişeyler olabiliyor çok nadir tabiki benim abim 5 yıldır sanaldan biriyle ve evlenicekler yani ilk başta sanaldan tanıştılar sonra buluştukar fslan aileler tsnıştı ben gittim onlara onlarda kaldım bile kızın annesi abimi oğlu gibi göriyor herşeyin hayırlısı ya kendimi kolay kaptırmam
Cevap sahibi+1 yılBeğendi mi seni
Soran+1 yılGördü
Soran+1 yılÇok yakışıklı değilsin ama beğendim dedi
Cevap sahibi+1 yılPeki ilk gün mü attın
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yılHâlâ hâlâ deseydin çok şımartma
Cevap sahibi+1 yılKaçıncı gün attın
Soran+1 yılHatıtlamıyorum 3-4 fslandır
Cevap sahibi+1 yılAttıktan sonra mi geç mesaj atmaya başladı
Soran+1 yılÇok bilmiyorum ama hep böyleydi sanırım
Cevap sahibi+1 yılNedeni ney
Cevap sahibi+1 yılÇalışıyor mu okuyor mu
Soran+1 yılÇalışıyor bazen ve okuyor
Soran+1 yılTrlefonla konuşmayı seven biri değil sanırım
Cevap sahibi+1 yılBen tanımam etmem varsayimda bulunup günahını almak istemem sana tek tavsiyem kimseyi şımartma kimse senden değerli değil ve özgüvenin çok olsun kimse vazgeçilmez de değil zaten kız sana biraz guvense instadan ya da wpden yazar. İnstam yok diyene inanma yalan numarama vermemek için yapıyorlar. Yani karnım tok olsun ama pastam da olsun istiyorlar. İlgi hoşlarına gider. Hakkında en hayırlısı olsun.
Allah iyilerle karşılaştırsin
Soran+1 yılÖyle haklısın özgüvenim çok düştü daha önceki ilişkilerim yüzünden çok ağır şeyler yaşadım kendimi zor toparladım hiç kısmetim yok bu konuda okadar kendimi sskındım iyi bi inssn oldum düzgün birtsne biri çıkmadı yolds yürürken kızlara bakıp günaha girmemek için yere bakarsk yüriyorum falan ama iştr kızlar benim gibi insanlarla değilde nerde kullanan erkek var onlara gidiyolar
Soran+1 yılTeşekkür ederim iyi dileklerin için
Cevap sahibi+1 yılHakkında en hayırlısı olsun inşallah
Soran+1 yılAmin Sağolun sizinde inşallah Allah karşınıza iyi insanlar çıkarsın
Cevap sahibi+1 yılAminnnn kendine iyi bak 😇🥰
Soran+1 yılTeşekkürler sende kendine iyi bak 🌸
Cevap sahibi+1 yılNasılsın
Soran+1 yılİyi sen
Cevap sahibi+1 yılBen de iyiyim nasıl gidiyor ilişkin
Soran+1 yılBilmiyorum soğudum
Cevap sahibi+1 yılNeden
Soran+1 yılİlgisi yeterli gelmşyor
Soran+1 yılSoğuk yani mesafe var
Cevap sahibi+1 yılÖnemli tabi
Cevap sahibi+1 yılBunu ona da söylemelisin
Soran+1 yılNe değişçek
Cevap sahibi+1 yılDeğişmez ama en azından yaptığını bilsin
Soran+1 yılBiticek zaten ilişki ya bittide sayılır
Cevap sahibi+1 yılSevgili miydiniz flört mu
Soran+1 yılFlört 10 gün oldu zaten
Cevap sahibi+1 yılZaten biri seni istiyorsa her zaman yazar rahatsız eder peşini bırakmaz
Soran+1 yılKeşke rahatsız etse biri beni
Soran+1 yılŞerefsiz aldatan erkeklerde ne buluyolar anlamıyorum okadar kendimi sakındım elime kız eli değmedi
Cevap sahibi+1 yılBu tercih meselesi
Soran+1 yılEvet böyle tercih ettim ilkim özelim olsun dedim
Cevap sahibi+1 yılYani böyle mutluysan tamamdır
Soran+1 yılMutluyum evet ama yalnız olmak şstemiyorum yuva kurmak isityorum ben dindar biriyim
Cevap sahibi+1 yılDindar olmak güzel bir şey ama günümüz insanları neyin ne olduğunu bilmiyor. Yani sadece namaz kılmak oruç tutmak harama bakmamak insanı dindar yapmıyor. Taklidi imana sahip bir sürü insan tanıdım önemli olan tahkik. Kimse yalnız olmak istemez
Soran+1 yılEvet öyle daha önceden taklidi şmanım vardı ve bütün kitapları araştırdım hepsine baktım ve öyle kararımı verdim ve Şu an herşeyi arsştırıyorum
Cevap sahibi+1 yılBütün kitaplar?
Soran+1 yılBible falan işte
Cevap sahibi+1 yılOralardan dini ogrenemezsin ama yol yoldur
Cevap sahibi+1 yılHele sakallı sözde din hocalarından asla
Soran+1 yılOnların gerçek olmadıgını anladım
Soran+1 yılGerçek kitap kuran
Cevap sahibi+1 yılKuranı da okuyarak sadece anlayamazsin
Soran+1 yılKuranı hem arapça hem türkçe hemde tefsiriyle okuyorum
Cevap sahibi+1 yılKuranı oku tabi ama Türkçe okuma tefsiride kimden okuduğun önemli
Cevap sahibi+1 yılNeyse yine diyorum din insanı kısıtlamiyor sen kendini çok kasmişsin
Soran+1 yılEvet tabiki dinin içinde gibi gözüken ama din düşmanı olan cok içten yıkmaya calısıyorlar
Soran+1 yılÇok kasmadım insanlar rahat
Soran+1 yılOlmaı gerrken bu islam dini yemeği hangi elle yiceğine bile karar veren bi din
Soran+1 yılEve hangi ayakla giriceğine karışan bi din
Soran+1 yılİslam dini herşeye karışır
Cevap sahibi+1 yılİnsanlar seni ilgilendirmiyor bak ben biraz açık sozluyum ne diyeyim işin rast gitsin
Soran+1 yılİnsanlar zaten ilgilendirmiyor beni sen kısıtlamıor dedin bende açıkladım insanlar gerçek dini bilmiyor
Cevap sahibi+1 yılHayır senin kafandaki din bu 🤗
Cevap sahibi+1 yılSen gerçek dini biliyor musun
Soran+1 yılKafamdaki din falan değil herşeyin bi ölçüsü var
Soran+1 yılEvet biliyorum sen simdi dinin hangi elle yemek yiceğine karışmadığını k söyliyosun?
Cevap sahibi+1 yılHayır çok mikro bakıyorsun bunun da temelinde daha önemli şeyler var diyorum. Namaz ne zaman farz oldu mesela düşün ondan önce hangi olgular daha önemliydi peygamber efendimiz sadece 40 yıl neyi öğretmeye çalıştı
Soran+1 yılDinde herşeye uymaya calısan birisiyim ahlakımda düzgün kimse hakkımda kötü bir şey konuşmaz
Soran+1 yılHerkes sever beni kimseyede yanlışım olmadı
Cevap sahibi+1 yılHerkesi boş ver sen kafanı gece yastığa rahat koyuyorsan tamamdır
Soran+1 yılKoyuyorum çok şükür illaki günahlarım var tövbemi ediyorum geçmişte böyle değildim yani dindar değildim
Cevap sahibi+1 yılYahu zaten olacak günah önemli olan niyet ve kasıtlı yapmamak Allah bizi affetsin ne diyeyim
Cevap sahibi+1 yılVe en önemlisi razı olsun
Cevap sahibi+1 yılYoksa din çok farklı bir olgu öyle sağ sol el değil yani
Soran+1 yılAmin inşallah
Soran+1 yılDeğil tabiki sadece onu bile söyliyor demek istedim
Cevap sahibi+1 yılHadi bakalım her konuda en hayırlısı ben ödev yapayım
Soran+1 yılTeşekkürler sohbet için kolay gelsin Allaha emanet olun
Cevap sahibi+1 yılNe demek ben teşekkür ederim Allah'a emanetsin
Cevap sahibi+1 yılNasılsın ne yaptın
Soran+1 yılİyi sen nasılsın
Soran+1 yılBiriey yapmadım
Soran+1 yılBi beklentim yok
Soran+1 yılhiçbir şey yapmıyorum
Cevap sahibi+1 yılBen de iyiyim çok şükür. Nasıl yani konuşuyor musun konuşmuyor musun?
Soran+1 yılKonuşuyoruz öyle
Cevap sahibi+1 yılAnladım hayırlısı olsun
Soran+1 yılSağol ilgin için sağol ama bir şey çıkmıcak yani bu ilişkiden
Cevap sahibi+1 yılNeden öyle düşündün
Soran+1 yılİlgi yok araya soğukluk giriyor bende soğudum yani
Cevap sahibi+1 yılPeki şu an flört müsünüz yoksa sevgili mi
Cevap sahibi+1 yılYa da numarasını verdi mi
Soran+1 yılhiçbir şey değiliz vermedi
Cevap sahibi+1 yılAnladım ama konuşmaya devam ediyorsunuz dimi
Soran+1 yılYok
Cevap sahibi+1 yılKonuşmuyor musun bence bir hayır vardır üzüldün mu
Soran+1 yılÜzülmedim ilgi göstermiyorsa sevmiyorsa bitiririm ya
Soran+1 yılBana kızmı yok
Soran+1 yılİyi biriyim bence
Cevap sahibi+1 yılTabiki öyle inşallah gönlüne göre birini bulursun
Soran+1 yılKız eli değmedi daha elime bence benim gibi birini isticek kız çoktur kendim gbii birini bulurum ilgi gösteren
Soran+1 yılSağol Allah razı olsun ilgin için uğraşmasan uğraşmazdın
Cevap sahibi+1 yılSenden Allah razı olsun merak ettim sadece çünkü genelde buradaki kızlar ya da erkek fark etmiyor ya fake oluyor ya da yalan konuşuyor maalesef yani karşı taraf iyi niyetli olunca her dediğini anlamlı buluyor ama netlik her zaman iyidir ne diyelim her şey de vardır bir hayır bu arada birkaç soru sorabilir miyim
Soran+1 yılSorabilirsin
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim kaç yaşındasın
Soran+1 yıl21 yazmıştım daha önce 21 bitti 2001 liyim
Cevap sahibi+1 yılŞimdi baktım da yazmışsın kusura bakma okul ev iş derken fazla yoğunum biraz unutkanlık da başladı b12im eksik.
Anladığım kadarıyla sen ciddi bir ilişki istiyorsun ve evlenmek doğru mudur
Soran+1 yılEvet gönül eğlendirme niyetinde olan biri değilim öyle olsa zaten ilişkim olrdu ben daha elime kız eli değmedi hayalim yuva kurmak
Soran+1 yılİlkim ve sonum o olsun herşeyimi onla yaşayayım istiyorm
Soran+1 yılEstağfurullah ne kusuru
Cevap sahibi+1 yılAnladım ama 21 yaş evlilik için erken inşallah hayırlı biri karşına çıkar ama 24 25 evlilik için iyidir çünkü bu zamanda yuva kurmak birine güvenmek maalesef çok zor dediklerimi bence anlıyorsun. Yani işin olması lazım ve birçok şey de tabiki. Çalışıyor musun yoksa okuyor musun
Soran+1 yılBende biliyorum güvenemediğim için zaten simdi tanıyıp 3-4 sene tanıyıp güvenip iyice emin olduktan sonra evlenmeyi planlıyorum bu yaşımda zaten evlenmem evet okuylrum
Soran+1 yıl25 ten aşşağı olmaz yani
Soran+1 yılAma simdi bulsam konussam en erken 25 te evlencem zaten o yüzden
Soran+1 yılŞu an evlenmem o konuda hemfikiriz
Cevap sahibi+1 yılBence de şimdi evlenme daha 4 5 yılın var peki ne okuyorsun?
Soran+1 yılMühendislik
Soran+1 yılEvlencek param yok zaten daha askerlik olmadı
Cevap sahibi+1 yılKaçıncı sınıfsin
Cevap sahibi+1 yılOlur ya dert etme neler olmuyor ki
Soran+1 yılAslında okumuyorum yani dgs ile geçiş yapıcam desem daha doğru olur
Cevap sahibi+1 yılAnladım o da olur emek verirsen neden olmasın
Soran+1 yılİnşallah herşeyin hayırlısı
Cevap sahibi+1 yılHangi unide okudun peki
Cevap sahibi+1 yılAmin 🤗
Soran+1 yılSöylemesem olur mu herşeyi söylersem gizli üye olmamın bi anlamı kalmıcak tanınmaya baslıcam
Soran+1 yılGizliden çıkarsanız özelden daha rahat olur sonra tekrar gizliye girersiniz
Cevap sahibi+1 yılBen seni tanıyorum zaten
Soran+1 yılNerden tsnıyosun
Cevap sahibi+1 yılYok yanlış anlama tanıyorum derken bir soruda denk gelip tartıştık bence osun
Soran+1 yıl🤷🏻♂️
Soran+1 yılBilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılDur bekle bulup sana yazayım umarım sensindir
Soran+1 yılGizliden cıksanda tsrtıştıysak hatırlardım zaten sksksk
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
+1 yılMesajlaşma anında geç yazılmasını kimse sevmez.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır soğumazdım
11 Yorumla
Soran+1 yılDaha sık yazması daha iyi olmazmıydı
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılNeden yarım saat? Süresi olmaz mesajlaşmanın. Ne zaman müsait olunursa o zaman yazabilir ve yazabilirim.
32 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim.
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılNeden? Saat mi kurmuş nasıl hesap ediyor?
Soğurum böyle planlı olursa. Kafasına göre takılsın
13 Yorumla
Soran+1 yılTam 30 dakkada değil de 20 dakka 40 dakka falan ben ortalamasını aldım
- +1 yıl
Anlamadım.
Soru soruyorum ama bekleyip de mi yazıyor yoksa muhabbet yokken açmak için mi yazıyor?
Soran+1 yılBen bir şey yazıprum 20-30-40 dk da yazıyor cevsp
+1 yılBir ay cevap verilmediği oldu bir saat ne ki?
12 Yorumla
Soran+1 yılYuh
- +1 yıl
Yüzde yüz gerçek.
- Aşk İlişkileri konusunda 494 cevap paylaştı.
+1 yılYarım saatse iyi. Sen dua et ki sabah yazdığına akşam cevap vermediğine 😀
11 Yorumla
Soran+1 yılÖdmskkdkd
yarım saat sınır olmamali müsiat ise yazmali.
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkğr ederim
+1 yılNasilsa basta oyle yapip sonra 4 - 5 saatte bi yaziyorsunuz haha
11 Yorumla
Soran+1 yılBen hep anında yazıyorum ama o 30 dakikada 1 yazıyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılSoğumam işi vardır. Ben 4,5 saat sonra bile yazıyorum
142 Yorumla
Soran+1 yılAma hep yarım saatte bir yazması
Cevap sahibi+1 yılHayır soğumam. Hem elimizde telefonla mı bekleyelim. Yazıp işime bakıyorum ben mesela
Soran+1 yılSevgililiğe geçilirsede hep böylemi olucak günde 20-30 mesajlamı devam ediliyor sürekli
Cevap sahibi+1 yılGünde 20 30 mesaj çok fazla. Kız ev kızı mı sen çalışıyor musun
Soran+1 yılNasıl çok fazla biz birbirimizi nasıl tanıcazki
Cevap sahibi+1 yılAralıklı 30 40 mesaj fazla. Akşam müsait bir zamanda yazışılır. Gün içinde iki de bir mesaj yazmak saçma
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim öğrenciyiz bazen çalışıyor çalışırken arada yazıyor çalışırken sorun yok ama evdeyken de böyle
Cevap sahibi+1 yılKız ben gibi büyük ihtimalle. Sürekli yazışmayı sevmiyorum. Bir müddet sonra sıkıyor çünkü. Kız kısa zamanda bile cevap veriyor ben sabah yasılana akşamüstü bile cevap verebiliyorum sevmediğimden değil ama sürekli yasışmak zor
Soran+1 yılPeki böyle ilişki iyi olur mu yani birbiirimizi tanımak zor olmazmı bir sonraki evreye geçmek zor olmazmı bu konuda ne düşünüyosun
Cevap sahibi+1 yılBir sonraki evreye de geçiliyor tanınıyorda. Hızlı gelişen olayları sevmiyorum ben mesela. Mesajla samimiyeti hemen ilerletmek her şeyini paylaşmak saçma. Rutin görev gibi mesaj atmayı sevmiyorum.
Soran+1 yılÇok teşekkğr ederim gerçekten çok yardımcı oldunuz
Cevap sahibi+1 yılRica ederim 😄
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılBiraz zamana bırakcam akışına
Cevap sahibi+1 yılAkşam dzüenli yazıştığınız bir zaman olmuyor mu
Soran+1 yılOluyor
Soran+1 yıl1 saat falan düzenli oluyor
Cevap sahibi+1 yılGayet normal gidişatınız. Kız kendini bilen biri bence. Elinde sürekli telefonla gezen niye cvp yazmadın heyy falan yazan tiplerden değil şükret
Soran+1 yılSevgili oluncada böylemi olur ilerleyen zamanlarda değişiyormu süreç nasıl işler
Cevap sahibi+1 yılErkekler aslında mesajlaşmayı sevmez pek. Yaşlarınız kaç.
Soran+1 yıl21
Soran+1 yılBen seviyorum bilmiyorum
Soran+1 yılNiyetim gönül eğlendirmek değil hani sevgililikten daha fazlasıda olabilir ama aceleyle değil yani tanıyıp 3-4 sene
Cevap sahibi+1 yılSen mesajlarına çok seri şekilde dönüyorsan sürekli bu da boğuyordur
Cevap sahibi+1 yılBağlanma korkusu da olabilir
Soran+1 yılGerçekte görmeden bağlanmak istemiyorum diyor
Soran+1 yılİkimizde hoşlandığımızı söyledik
Cevap sahibi+1 yılBi dk siz internetten mi tanıştınız. Yani birbirinizi tanımıyorsunuz
Soran+1 yılİnternetten tanıştık
Soran+1 yılSevmiyoruz birbirimizi sadece muhabbet iyi işte hoşlantı huyumuz falan
Soran+1 yılYeni zaten daha yani
Cevap sahibi+1 yılÜnternetten tanıştıysanız güvenmesi çok daha zor
Soran+1 yılNe yapmamı önerirsin hani instagramdsn bile konuşmak istemiyo gerçekte buluşmadan bağlanmak ta istemiyorum diyor ama ilerletemiyleum yani instagram olsa sonrda zamanla telefonunu alır birazda ordan konustuktan sonra buluşma olur diye düşünüyorum ama ilerleme katedemiyorum bana bi tavsiye verirmsiin
Soran+1 yılMesajlarını sileyim ondan sonea bildirim gelmez sorry
Cevap sahibi+1 yılKız büyük ihtimalle git gel yaşıyordur. Çünkü önyargıları vardır doğru gelmiyor ve korkuyor olabilir. Tanımadan bağlanmak istememesi çok normal. Sen üstüne düştükçe daha fazla itersin
Soran+1 yılAnlıyorum tabi bu devirde erkeğe güvenmek zor ben anlıyorum ama bi tavsiye olur mu
Soran+1 yılKorkabilir yani anlıyorum bende kendşmden itmeden muhabbeti nasıl ilerletebilirim
Cevap sahibi+1 yılÇok istekle üzerine gitme. Bir adım geride dur. Koşarak gelen erkekler hep şüphe uyandırır
Soran+1 yılTeşekkür ederim bende mesajlarına biraz geç yazsam sence iyimi olur?
Soran+1 yılO yazınca ben yazıyorum direk
Cevap sahibi+1 yılİnternetten biri sende çok güvenme belki kız da senin bildiğin gibi olmayabilir. Evet anında yazma.
Soran+1 yılTeşekkür ederim evet yavaş ilerlemek lazım bende güvenmiyorum zaten daha çok yeni
Kıyamam, yavrum arasın beni 🙂 mesaj nedir ya 🙃 Özlerim sesini 🙂
10 Yorumla
+1 yılEğer işi varsa geç yazabilir ama işi yoksa geç yazmasın çok sinir olurum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 905 cevap paylaştı. Müsait değilse sorun yok ama boş vakti varsa yazsıın
10 Yorumlaişi vardır falan ama sürekli bile bile yapıyorsa umursamam cevap da vermem
10 YorumlaYazarım, onun da yazmasını bekliyorum. Kıskancım beni böyle kabul edecek.
10 Yorumla
+1 yılHer yarım saatte bir sana dönüş yapması mı yoksa her yarım saatte bir sana birşeyler yazıp muhabbet açması mı?
06 Yorumla
Soran+1 yılBana dönüş yapması
- +1 yıl
Yoğun olabilir ama sürekli yapıyorsa bu bir mesaj seninle böyle iletişim kurmak istemiyor demek. Üstelersen muhtemelen sıkılıp bırakır.
Soran+1 yılNe yapmamı önerirsin
- +1 yıl
Bizzat görüşebiliyorsan buluşma ayarla. Yoksa bu biraz girdap bir durum senden sıkılmaya ramak kalmış başka yol düşünemiyorum.
Soran+1 yılTeşekkğr ederim
- +1 yıl
Başarılar 👍🏻
Müsait oldukça yazsın, benim hoşuma gider
10 YorumlaKeyfi olarak yapıyorsa soğurum.
10 Yorumla
+1 yılZamanla bu süre sıklığı azalır zaten başlarda öyle olur hep. Soğumak mı bilmiyorum ama cevap vermek için müsait değilsem üst üste yazıp çok bunaltırsa sıkıcı olabilir.
10 Yorumla
+1 yılYok ya işi vardır. Bazen çok yazınca da sinir oluyorum.
00 Yorumla
+1 yılya yavaş yazıyorsaa
11 Yorumla
Soran+1 yılDimi bir cümle kurmak için her 2 dakkada bir harf yazıyor dkdkkd
+1 yılAksine hoşuma gider
17 Yorumla
Soran+1 yılNeden hoşunuza gider
- +1 yıl
İlgi görüyorum. Gitmemesi sakatlık.
Soran+1 yılEvet ama mesajına yarım saatte değilde anında dönse daha iyi deilmi
- +1 yıl
Ben her yarım saatte bir mesaj atıyor şeklinde algıladım. Mesajına geç yanıt veriyor şeklinde düşünmedim.
Soran+1 yılGeç yasıyor
- +1 yıl
Yarım saat iyi yine. Saatler sonra yanıt veren de var.
Soran+1 yılTeşekkürler
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. ben direk bitiririm valla şkskdks
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılFazla ilgi de rahatsız ediyor insanı cidden.
15 Yorumla
Soran+1 yılAma hep yarım saatte 1 yaZıyor yani ortalama günde 30-40 mesaj yani
- +1 yıl
Ama şöyle bir şey var günde 2 mesaj atsa bu sefer de hiç ilgilenmiyor diyeceksin
Soran+1 yılHep böylemi oluyor yani sevgililiğe geçincede böylemi olcak
- +1 yıl
Yok ya zamanla düzelir baktın düzelmiyor oturup konuş kral seni yemez merak etme 😃
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılYarım saatte bir ne yazdığına bağlı. Sürekli Neredesin Ne yapıyorsun yazıyorsa soğutur elbette
10 Yorumla
+1 yılValla ben sinir olurum bende ona geç cevaplar verirdim ha hala sürekli yapıyor konuşmayı keserdim
10 Yorumla
+1 yılMesajlasirken aynı anda cevap gerekiyor
10 YorumlaFlörte bağlı hhsnwiddhshd
10 YorumlaHer yarım saat atıp atmamasına dikkat ederim..
10 Yorumla
+1 yılSürekli konuşmak iýi degil hersey yerinde agirdir.
10 Yorumla
+1 yılEn nefret ettiğim şey.
10 Yorumla
+1 yılhayir sevdigim birinin yazmamasi sogumama neden olur.
00 Yorumla
+1 yılSoğumam hayır daha iyi olur
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden daha iyi olduğunu açıklayabilirmisiniz
- +1 yıl
İlgileniyordur benimle seviyordur
Soran+1 yılSürekli sana vakit ayırsa sen bir şey yazdıgında yarım saat sonra yazması yerine sana anında yazması daha iyi değilmi
+1 yılHayır bağlanırım
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden, senle daha cok ilgilense sana yazmak için sürekli vakti ayırmaya çalışsa daha iyi değilmi
- +1 yıl
Her yarım saatte bir az değil eski flörtüm 5 gün sonra cevap veriyordu mesajıma
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Tabiki soğurum yazdıklarına da cevap vermem
00 Yorumla
+1 yılÇok vıcık vıcık olmayı istemem
00 Yorumla
+1 yılEvet
10 Yorumla
+1 yılYani ewtt
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Soğurum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılSoğumam
10 Yorumla
+1 yılÇok sık yazmasım istemem
10 Yorumla
+1 yılEvet
10 Yorumla
+1 yılEvet
10 Yorumla
+1 yılEvet soğurum
10 Yorumla
+1 yılÇabasını taktir eder sessizce uzaklaşırım
10 Yorumla
+1 yılYaniii
10 YorumlaIllaki soğursun
10 Yorumla
+1 yılDef ederim
112 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Çekemem öyle bir olur iki olur sürekli yaparsa yallah
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Hayır yani geç yazdığı in mi defedersin anlamında sordum
Evet çok yaşadım
13 Yorumla
Soran+1 yılTşkler
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet
10 Yorumla
+1 yılAşırı soğurum
20 Yorumla
+1 yılNet soğurum
21 Yorumla
+1 yılKeşke yazsa sıkılmam
10 YorumlaHayır
10 Yorumla
+1 yılEvet
10 Yorumla
+1 yılAğrı dağı diyelim 😂
10 YorumlaSoğurum
10 Yorumla
+1 yılNe güzel
10 YorumlaKesinlikle evet
10 YorumlaEvet
10 Yorumla
+1 yılHayır soğumama
06 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki hani az konuşulunca tanımak ve bir sonraki evreye geçmek zor olmazmı
- +1 yıl
Neden olsun
Soran+1 yılAz konusuldugu için uzun zaman geçmesi gerekir sanırım sonuçta az konusursan az tanırsın gibisindn
- +1 yıl
Ananamzsan annama bb
Soran+1 yılSoruyorum yani neden böyle ysptınız anlamadım
Soran+1 yılÖğrenmek için fikrinizi merak ediyorum
- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer