Eski sevgilim beni arabasıyla aldı ama sonra çok sakince bana cevap vermemeye başladı. Neden?

2 yıldır beraberiz ama neredeyse yarım senedir çok kötü durumdaydık aslında hiç ayrılmadık gibiydi çünkü hep iletişimdeydik ve ben geliyorum dediğinde ben seni arabayla alayım dedi ve geldi de bana türlü komiklikler yaptı çok eğlendik yolculuk boyunca ve görüşeceğimizi ama çok yoğun çalıştığını söyledi gerçekten de öyle ama şimdi arıyorum mesaj atıyorum sadece 2 defa aradı engel vs de yok bende anlamadım neden böyle yapıyor başkası da yok sadece oyun oynuyor ve ise gidiyor. S

izce neden böyle yapmis olabilir?

Eski sevgilim beni arabasıyla aldı ama sonra çok sakince bana cevap vermemeye başladı. Neden?
Cevapla