2 senelik eski sevgilime doğum günün kutlu olsun mesajı atmalı miyim?

eski sevgilimle 2 senelik iliskimiz vardı gecen gunlerde bitirdim gelecek planlarıma engel oldugu için doğum günümde hediye ve pasta almıştı bugun onun doğum gunu önceki doğum gününde o yapmamis ben yapmıştım simdi 1, ay evel o bana yaptı ama şu an ayriyiz en azından doğum günün kutlu olsun yazmalı mıyım boş mu vereyim kendisi bi kac gun olmasına rağmen arabada kız arkadaslariyla story atiyor

2 senelik eski sevgilime doğum günün kutlu olsun mesajı atmalı miyim?
Cevapla