Bir kadında en çok beğendiğiniz, sevdiğiniz huy ya da özellik ne?

Sorum herkese: Bir kadında en çok beğendiğiniz, sevdiğiniz huy ya da özellik ne?

Güncellemeler
+1 yıl
Bugünün pişmanlığı bu soruyu gizli sormamak oldu benim adıma. Kibarca yorum yapan herkese çok teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgili arkadaşlar, bir şeyi “istememenin” nedeni yalnızca “istememek” olabilir. Bir şeyi istemiyor olmak için ekstra bir nedene gerek yok. Bunun ego ile ilgisi de yok. Yalnızca gerçekten garip mesajlarınıza cevap vermek istemiyorum. Hepsi bu kadar. Hayır, hayır demektir.
Bir kadında en çok beğendiğiniz, sevdiğiniz huy ya da özellik ne?
Cevapla