5 yıl önce aşık oldugum adam evlendi 2 yıllık evlişimdi boşanırım gel evlenelim diyor pişmanmıs unutamamıs ne yapmalıyım seviyorm?

5 yıl önce aşık oldugum adam evlendi 2 yıllık evlişimdi boşanırım gel evlenelim diyor pişmanmıs unutamamıs ne yapmalıyım seviyorm?
Cevapla