Şu şartlarda bence fakirler önce aç karınlarını doyursun. Siz ne düşünüyorsunuz?

Şu şartlarda bence fakirler önce aç karınlarını doyursun. Siz ne düşünüyorsunuz?

Fakirler daha güzel seviyor, bence sadece onların sevmeye hakkı olsun :D
Evet gerçekler bunlar 😅
Fakirler için mi söyledin bunu? Ne kadar ayıp 🧐 shkssh
haydaa.. neden o zaman sadece benim gerçeğim oluyormuş?
Kim demiş ya :D belki zengini sevecek veya evlenince zenginleyecek
Yoo gayette yaşıyoruz yani :D uydurmasyon bir cümle o
Öldüm mü ben aslında hsksah
Yok ben yaşıyorum :D izle hakssh
Yaşıyorum zaten 😒
İzleme 💃
Teşekkürler EiG için, tabii sende anladın haklı olduğumu 😅
Sorun yok aramızda 😃
Türkiye içinde her şey zenginlikte dönüyor
Cevap
7Cevap
Maalesef bu dünyada yok
Herkesn maddi durumu aynı olacak diye bir kural yok
Fakirin sevmeye hakkı varda fakire bakan kız yok hepsi gösteriş ve para peşinde.
özel okulda hiç fakir yok knk çevremde fakiryok bilmiyorum
Zenginler becerir fakirler sever
Para ne ki? Köpeğin önüne at yemez
Fakir fakirce sever zengin zengince
Erkekse hakkı yok.
Sevmeye hakkı yok
Her şeye hakkı var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar