Boyum kısa diye sevgili yapma şansım çok mu az?

1.62 boyundayım. Teklif ettiğim kızlar boyum kısa olduğu için kabul etmedi. Bir keresinde ablam bir arkadaşını benimle tanıştırmak için cafede buluşturdu. Kız da benden çok hafif uzundu. Kız beni görünce hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Ablama '' Ben kardeşini daha uzun bekliyordum, minnacık bir şeymiş.'' dedi.
Bu arada ablam 1.77 boyunda. Annem de 1.67 boyunda. Düğüne, nişana giderken topuklu giyince ablam benden 20 cm , annem de 10 cm kadar uzun oluyor.
Şansım var mı sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Her kadın kendinden uzun olan erkeklerle mi ilgilenir?
Boyum kısa diye sevgili yapma şansım çok mu az?
Cevapla