Benim Erkek arkadaşımın cok üstüne gidip defalarca yaptığım gibi trip kıskanclık yapıp kırdım bana düzelmezsin sen verdigim son şansıda böyle bitirdin dedi beni terk etti engelledi kaç gündür yemeden içmeden kesildim , hiç bi şekilde ulaşamyrm ulaşmıyor da , ben sahte hesap açıp bakıyorum kaç gündür gizlice ne yapıyor diye akşam baktım iş yerinde ki arkadaşlarıyla erkek erkeğe yemekte selfie çekip mutlu gülmüş foto paylaşmış onu öyle gülerken görünce dayanamayıp aldım babamdan aradım sesimi alo dedi ben de alo diyince sesimden tanıyıp kapattı engelledi babamı. vatsap dan alıp uzunca bi mesaj yazdım dil döktüm yalvardım mesajı görüp babamı hemen vatsapdan da engelledi ne yapmalıyım döner mi sizce engeli açar mı cok kötüyüm ölüden farksızım üç senelik ilişkim bu cok seviyordu beni ben de onu karı kız ayağı hiç bi zaman olmadı aldatmadı asla gözü dışarıda bir adam hiç olmadı ben hep cok üstüne gittim cok pişmanım lütfen akıl verin ne zaman döner o engel açılır mı pişman Olur mu ben bi daha asla kırmayacm yeter ki bi dönsün
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılÇok üstüne gitmişsin zor döner
016 Yorumla
Soran+1 yılÜstüne gidecek artık hiç bi yerim kalmadı engelledi her yerden şimdi ne yapmalıyım başka numaralardan ulaşmayıp sabredip bekleyeyim mi
- +1 yıl
Sabretmenin bence bir manası yok geri dönmeyecek gibi duruyor sen ona son olarak geri gelecek misin yaz cevabı gidişi etkileyecek
Soran+1 yılYazacak yer kalmadı engellediği için
- +1 yıl
Anlıyorum
Soran+1 yılGeri gelecek misin diye sorarsam gelmeycm kafamda bitirdim diyecek ayrılırken bunları söyledi
- +1 yıl
geçmiş olsun
Soran+1 yılDönmez mi bi erkek
- +1 yıl
çok seven de dönmez bu hareketlerinden sonra
Soran+1 yılDüzeltecm kendimi bunu zamanla göstercm ona dönsün bi yeter ki
- +1 yıl
bence bu sizin için kötü oldu
Soran+1 yılEvet cok hem de beni seven insanı kaybettim kendi ayağıma sıktım resmen
- +1 yıl
zaten büyük bir ders olmuştur size
Soran+1 yılEvet öyle oldu dönmez mi sizce
- +1 yıl
hayır dönmez uudnuzu kesin
Soran+1 yılDönmesi için nasıl davranayım Peki engelleri kaldırması için
- +1 yıl
Özele gelirseniz. Yardımcı olabilirim
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Döner
042 Yorumla
Soran+1 yılEmin misinz
Soran+1 yıl🥺 ne yapmalıyım dönmesi için aramak iyi bi fikir değil miydi başka numaradan, sessizce oturup beklemeli miyim
Soran+1 yılCok pişmanım onu kaybetmemeliyim cok üzgünüm
Soran+1 yılİşi için Dubai’ye gitti dün onlar yeğenleriyle orada üç ay kalacaklar orada beni unutacak iyice gözden uzak gönülden Irak olacm diye korkum adamı işe gider ayak cok üzdüm zaten morali bozuktu uzağa gideceği için üzme yapma üstüme gelme ki işleri halledeyim bi an önce gitmeme az kaldı Dubai ye moral ver desteğine ihtiyacım var dedi , işleri gidecek diye epey yoğundu ben de o yoğunluk içinde benle ilgilenmediği için cok sık Boğaz edince cıldırdı senin benim işime hayatıma saygın yok zarar veriyorsun bu aşk değil falan yaptı bi sürü şey
Soran+1 yılPeşinden koştum on gün olacak ayrılalı her yerden yazmaya ulaşmaya çalıştım cok yalvardım dil döktüm aldatmadım kandırmadım yalan söylemedim Sadece duygusal bi boşluğuma geldi üstüne gittim ilgi alaka istedim işlerinin içinde gel arabayla bir saat gezelim fazladan dedim bu büyük ayrılığı hak edecek kadar kötü bişy değildi bu
Soran+1 yılBen şimdi ne yapayım 🥺😞 sessizce onun dönmesini mi bekleyeyim ya o sıra baskası olursa ya da gözü gönlü birine giderse sessizce beklerim yazmam çizmem aramam korkum baskasına gitmesi tamamen kaybederim o durumda 😞
Soran+1 yılTamam öyle yapacağım bi de okulum var İstanbul’da okulu dondurmalı mıyım sizce bu süreçte ailemin yanında oturup beklemeli miyim dönüp İstanbul'da olduğum iÇin bu kez de o sorun edip güvensizlik yaşayabilir mi 🙁
Soran+1 yılDubai kadın kız konusunda aşk konusunda nasıl bir yer onun durumu orta halli cok kötü de değil ama iyi de degil borcları var abisinin onun para kazanmaya gitti yeğenleriyle iki yeğeni kendisi bi abisi
Soran+1 yılBi de ben bundan ilgi istedim ya üstüne gitmişsiniz diyorsunuz Ama konu şu bu adamla imam nikahı kıydık nikahtan sonra bana kapan dedi kapandım , arkadaş yasak tek arkdsn ben olacm dedi tamam dedim kafe her şey yasak dedi tamam dedim benim hem sevgilim hem ailem hem arkdsm oldu hayatımın odak noktası oldu ve böyle olunca biriyle konuşasın oluyor kimse yok ondan ilgi bekliyorum işi var meşgul e ben kimsesiz kalınca ilgi lazımdı madem ilgilenemeyecektin o zaman neden çevremi sildirip hayatımın merkezi yaptın kendini bak şimdi beni terk ettin arkdslarım senin için onları sildim diye benle konuşmuyor ben neden bu sitelerde birilerinden çare çözüm aramak zorunda kalayım beni bu hale o getirdi ama 😞 siz belki ilgi istemeyen kız taraftarısınız ama o kıza da böyle yasaklar koymuyor odak noktası olmuyorsunz ki kız sizden ilgi beklemiyor
Soran+1 yılsiz olsanız bu durumda bir erkek olarak ne yaparsa kıza dönerdiniz cok sevdiğiniz biri bu üç senelik birliktelik söz konusu ve aramızda imam nikahı da vardı onu da bozmadı bu bana bi Ümit gibi sadece , daha önce bir ay ayrıldık yine bozmadı nikahı engelledi her yerden sonra döndü şimdi yine bozmadı nikahı ama ayrılırken o kadar sinirliydi ki dediği şu oldu istiyorsan nikahı da bozar boşarım şu an seni ben korkup hiç bişy demedim boşanmasın diye tamam hadi nikahı boz demedim nikahı bozmadı cnkü daha önceki ayrılıktan dönünce söylediği şu olmuştu nikah kolay kolay bozulmaz yoksa dönülmez hülle gerekir ben hülle yapılmasını kaldıramam kabul edemem o yüzden boşanmamıştı şimdi de boşanmayınca dönecek mi diye umut etmeye başladım gittiğinden beri on gün olacak yarın
- +1 yıl
Hanımefendi, sordunuz madem anlatayım. Birincisi ben sizden öyle seyler istemem. İstersem de tepkiniz ölçmek için yaparım. Sizde tutup her şeye olur evet derseniz. Ben o an ayrılırım.
İkincisi, ben saygı, sevgi ve güvene inanırım. Sevdiğin için beni darlamak problem değil. Ancak bana saçma sapan bahaneler uretip (kıskanma, whatsapp çevrimiçi yazmadı, vs) gibi durumlar olursa 1 kere uyarırım. Tekrarı olursa bana guvenilmedigini düşünürüm ve uzatmadan ayrılırım. Daha da geri falan donmem. Çünkü hislerim kalmamıştır.
Soran+1 yılNikahımızı bozmadan gidişi peki döneceğini ifade eder mi cnkü o kadar öfkeliydi ki nikahı unuttu desem unutmadı cnkü dönüp bana sordu nikahı da bozarım istiyorsan şimdi boşayayım da dedi sordu cevap vermedim o da boşamadı yani bu kadar net gitmek isteyen bi adam neden bozmaz nikahı
- +1 yıl
Bilmem, belki sinirle bir karar vermek istememiş olabilir. Döndüğünde hersey netleşecektir. Siz kendinize çeki düzen verin. Onun içinde her şeyi yaparım modundan çıkınız. Öyle saçma şey olmaz. Yok okulu dondurmak, ne söylese yapmak falan geçin bunları. Kendi fikriniz, kendi kararlarınız olsun.
Soran+1 yılİlgi istedim son zamanlar cnkü gidecek okyanuslar ötesi uzaklara ve benim onla bir saat fazladan vakit geçirmek istemem normaldi bana göre , tamam işleri vardı yoğundu ama böyle bi ayrılığa çıkış yapmaya da gerek yoktu ailesiyle vakit geçirmeye gelince vakti var restorana gittiler veda yemeği yaptılar ama bana gelince vakti yoğun işi cok ben de kıskanclık yaptım bu kez hayatında birileri mi var da bana az vakit ilgisizsin yaptım bu da zoruna gitmiş sen bana ne biçim iftiralar atıyorsun nasıl günahıma giriyorsun ayıp ettiğin senin falan yaptı cok zoruna gitmiş her şey bıkmış kıskanclıklarmdan triplerimden ama telefonda kimse olmayınca bi tek ona sarıyordum bazen sırf dikkatini çekmek için bile alıp kavga tartışma konusu yaratıyordum hepsi içim pişmanım ama odak noktam yapmasaydı kendini böyle olmazdı kendi kıskançlıkları bu hale getirdi bizi benim de iki üç kız arkdsm olsaydı konuşup dertleşin kafamı dağıtacağım onun o kadar üstüne düşmezdim kendi etti aşkımız bitti 😞 yazık emeklerimize
Soran+1 yılVe dün gece on bucuk uçağıyla gitti Dubai’ye bi veda bile etmedi on gündür engelliyim ama dün yola gittiğini önceden bildiğim için gideceği günün uçak saatini falan kalkıp ardından Yasin okudum saglıkla gitsin dönsün diye , veda etmemesine rağmen aldım annemin telefonu engellemiş beni engellemiş aldım babamdan aradım yüzüme kapattı sesimi duydu engelledi babamı da bazıları gibi kandırmadım aldatmadım ondan mi bu muameleleri görüşümüz insan sevdiği nikahlı oldugu kişiden de ilgi istemeyecek onu kıskanmayack kime gidecek kime nazımız geçecek
Soran+1 yılTamam okula da devam edeceğim o halde dediğiniz gibi , belki kafam az olsun dağılmış olacak evde annem sürekli onu hatırlatıyor vicdan azabı çekiyorum bu kez hatalı hissedip özgüvensiz kalıyorum hep kişiliğimi aldı elimden sanki böyle o yoksa korkak güçsüz zayıf yapayalnızım nefes alamayan sudan çıkmış gibiyim cok garip biri oldum benim resmen hayatımın merkez noktası oldu nasıl başardı bunu yapmayı bilmiyorum her sözünü dinledim kaybetmemek için hep kazanmak iÇin onu ama kendimi kaybettim onu kazanmaya çalışırken kendimi kaybettim sonra da onu umarım geri döner bi an önce kimseyle konuşmadan birinden hoşlanmadan beni unutmadan ya da ben yokluğuna alışmadan aramıza soğukluk girmeden yabancılaştırmadan bizi
- +1 yıl
Her dediğine evet diyerek baştan hatayı yapmışsınız. İnsan bir şeye karar verirken düşünmesi gerekir. Artık pişman olmanın anlamı yok. 3 ay vaktiniz var. Kendinize gelin, arkadaşlıklar kurun. Hayatınıza bakın, sonrasında oturup, eteğinizdeki tüm taşları masaya dökün ve kararınızı karşılıklı olarak verin. Dertleriniz neyse açık açık konuşun.
Soran+1 yılOturur mu dönünce bilmem bana ulaşmayacak belki de hep engel listesinde duracağım 😞 çok inat cok gurur yapar o
Soran+1 yılÜç ay ama ben bakalm derslere kafamı nasıl verecm inşallah beni arar inşallah gec olmaz benim üzüldüğümü biliyor biyografime sürekli bakıyor oraya habire üzüntülü şeyler yazıyorum o ayrı olsak da biyografine yazdıklarına engel listesine girip hep bakıyorum demişti bir haftadır hep yazıyorum ama dün veda etmeden gittiği için artık yazmayı da bıraktim biyografime sessizliğe bürünüp beklemek mi en iyisi
- +1 yıl
Kendimden örnek vereyim. Bir kız vardı. Dostumun eşinin arkadaşıydı. Gördüm ve beğendim. Oturduk konuşuyoruz. Kız tam istediğim tarzda birisi, akıl, zeka, dürüstlük, karakter, vs ne arasam var. Sonra bana bir beklentisi olduğunu belirtti. “Hayatıma alacağım kişi 5 vakit namaz kılması gerekiyor.” diye bir söylemde bulundu. Bende kendim istemediğim sürece yapmayacağımı, zorlamayla hiç yapmayacağımı ve sırf seninle birlikte olmak içinde seni kandırarak yaparım demeyeceğimi belirttim. O an kararını vermesini istedim ve olumsuz yaklaştı.
Karşındaki kim olursa olsun, kendi kişiliğinizden ödün vermeyin. Hemen olur demeyin. Lütfen, rica ediyorum, bir konuyu yapacağınız zaman hemen karar vermeyin. Enini, sonunu düşününüz. - +1 yıl
Üzüntülü şeyler paylaşmayın. 10-15 gün ses seda etmeyin. Sonrasında da paylaşım yapacaksanız, mutlu olduğunuzu gösteren şeyler paylaşınız. Bu kendisinde etkili olur. 3 ay şantiyede konteynırda yaşarken sizi düşünmeme imkanı yok. 3 ay dolmadan veya geldiğinde sizinle iletişime geçecektir.
Soran+1 yılSiz güclü birisiniz demek ki bizim önce beni kendne aşık etti beklentisi yok gibi davranıp alıştırdı kendne sonra sonra yavaş yavaş istekleri başladı şu olmayacak bu olmayacak ben tabi aşık olduğum icin ne dese tamam dedim durdum nikahı da yapınca artık sözünün dışına çıkamazsın eşin oluyor tamamen hayatımın odak noktası oldu çıktı şimdi terk etti olmadı böyle yaptığı kendi kocaman yer edinip bende gidip o boşluğa gömdü beni
Soran+1 yılOrada Araplarla ticaret yapıyorlar konteyner da kalmayacak ev tutuyorlar abisi yeğenleri ile ev kiraladılar ortaklaşa
Soran+1 yılUmarım dediğiniz gibi olur da bana ulaşır cok kuralcı bir kişilik
Soran+1 yılTamam iki üç hafta sessiz sedasız kalacm dikkat ceksin cnkü aşırı kıskanç biriydi attığım adımı sorardı şimdi terk etti gerçi nerde kimle diye merak etmez belki de ama sessiz kalırsam bi nebze olsa ilgi duyacak olabilir dediğiniz gibi paylaşım yapmam ben zaten engelli olduğum iÇin paylaşım olsa bile görmüyor
Soran+1 yılDoğru cok gururuna dokunduysa ilgi alaka beklemiş olmam kıskanclık yapmam trip atmam bu kadar bunaldıysan neden nikahı bozmadın ki bana dönüp istersen nikahı da bozarım istiyorsan boşarım da şimdi seni diyosn ki madem bu kadar zoruna gitti oraya gider ayak beni engelledin büyük ayrılık yaşattın o nikahı bozmak mı zor geldi yanındaydım arabasında bozmadı yüz yüzeydik bozabilirdi o an zaten bitirmiş koparmak istemişsin her şeyi
Soran+1 yılZaten bu eger dönmezse ben kimseyi hayatıma almayacm oldu ki kader oldu biri çıktı karşıma asla kendimden ödün vermeyeceğim bi daha ezik görünmek bu onun tarafından böyle ayrılık durumlarında gözünde özgüvensiz olmak avucun içinde bilip istediği zaman dönebilmek pişmanım önce kişiliğim olmalıydı ama artık ipler bi kez eline gitti dönerse az buz düzeltmeye calışacm bu konuları onla konuşup benim az biraz arkdsm olsun ben kimse olmadığı iÇin senin böyle üstüne geldim hep diyecm ona. Bizim onla en büyük sorunumuz konuşamıyor olmak direk tartışmaya çeviriyorum konuyu ben güzelce konuşup anlaşmak varken o da tartışmaktan sıkıldığı iÇin artık muhatap olmayıp direk engelliyor konuyu uzatmıyor bizim iletişim kopukluğu sorunumuz vardı şu son bit senedir tartışıp güzele bağlayamama
Soran+1 yılTeşekkür ederim dinlediğiniz için elinize ağzınıza sağlık bi de peki sizin son sözünüz ne olur bu konuda döner mi dönmez mi 😞
- +1 yıl
Senin model döner, merak etme. Ama dediğim gibi dönünce oturup konuşun. Sizi bu hale onun isteklerinin getirdiğini vs başka neler varsa herseye konuşun ki bir daha böyle saçma durumlar yaşanmasın. 3 ay iyi bir süre. Bu süre zarfında sadece kendinize yatırım yapın. Özgüveniniz yerine gelecektir. Ek olarak şunu da önereyim. Onu düşünmeyin ama aranızdaki 3 yıllık ilişkiyi düşünün. Kim ne vadediyordu ne yaşattı. Kim ne söylemişti. Neler yapmıştık. Aşık olduğunuz için o dönem ne söylediyse doğru veya yanlış size etki etmedi. Şimdi ise hersey gözünüzün önünden film şeridi gibi geçecektir. Orada doğruları ve yanlışları tespit edebilirsiniz. Size bir aydınlatma yaşatacaktır. Gelecek için daha iyi hale gelirsiniz. Yine özgüveninizi kazanmanıza fayda sağlar.
Soran+1 yılİnşallah Allah sesinizi duysun ben de dediklerinizi uygulayacam inşallah döner
- +1 yıl
Dönecek. Dönmezse de dünyanın sonu değil. Bu adam size iyi gelmiyor. Hapishane hayatı yaşıyorsunuz farkında değilsiniz. Psikolojik siddet uyguluyor. Bugün bunu yapan yarın evlendiginizde evden hiç dışarı çıkma, kimseyle görüşme diyecek ve sizde 4 duvar arasında artık kendi kendinize düşünüp konuşmaktan kafayı yersiniz.
Ek olarak, dini vecibelerinizi birisi istedi diye yapmanız sizin ibadet ettiğinizi, imaninizin güçlü olduğunu gostermez. Aksine bu şekilde yaparak gunaha girersiniz. Kimse için yapılmaz. Sadece Allah için yaparsın. İbadet ediyorsan Allah için yaparsın. Herkesin imani kendinedir.
Soran+1 yılDini olarak sadece kapattı cok ısrarla nikahtan sonra sabah baktım yine fotoğraflar paylaşmış hep mutlu gülmüş 😞 arap adamlarıyla birlikte lüks bi evdelerdi
Soran+1 yılBugün 12. Gün hala dönmedi 🥺😞
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
3Cevap
+1 yılhahhahaha :D :D :D :D :D bak sen engeli çaktı yani sana :D :D
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet ve ben cok üzgünüm
- +1 yıl
hahahha buna mı kafayı taktın sonradan gelen insanları bu kadar umursamayın ezik olmayın :D :D
Soran+1 yılSonradan gelen insan nasıl anlamadım
- +1 yıl
boş ver sende anlayacak zeka yok :D :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok iyi yapmış taktir ettim arkadaşı
033 Yorumla
Soran+1 yılBen sevdigim için üstüne gittim ilgi alakasını istedim
Cevap sahibi+1 yılBu sevmek değil saçmalamayın
Soran+1 yılPeki şimdi ne yapmam lazım bana akıl verin 🥺😞 siz olsanız bu durumda bir erkek olarak ne yaparsa kıza dönerdiniz cok sevdiğiniz biri bu üç senelik birliktelik söz konusu ve aramızda imam nikahı da vardı onu da bozmadı bu bana bi Ümit gibi sadece , daha önce bir ay ayrıldık yine bozmadı nikahı engelledi her yerden sonra döndü şimdi yine bozmadı nikahı ama ayrılırken o kadar sinirliydi ki dediği şu oldu istiyorsan nikahı da bozar boşarım şu an seni ben korkup hiç bişy demedim boşanmasın diye tamam hadi nikahı boz demedim nikahı bozmadı cnkü daha önceki ayrılıktan dönünce söylediği şu olmuştu nikah kolay kolay bozulmaz yoksa dönülmez hülle gerekir ben hülle yapılmasını kaldıramam kabul edemem o yüzden boşanmamıştı şimdi de boşanmayınca dönecek mi diye umut etmeye başladım gittiğinden beri on gün olacak yarın
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum ben de buna yakın bi durumdan terk ettim bıktım artık sadece sesiz bi şekilde bekle ki daha fazla delirtme karşındakini belki döner
Soran+1 yılTamam sessiz bekleyecm okulum var onu dondurayım mi sizce okulum İstanbul da ben ailemin yanında kalıp okula gitmesem mi o cünkü dün Dubai’ye gitti
Soran+1 yılİstanbul’a gidip okula belki bana gec dönecek sonra kafasında kurmasın İstanbul da gezdi mi erkek arkds çevresi yaptı mı içine şüphe düşmesin
Soran+1 yılSiz döndünüz mü mesela o kişiye benzer durum yaşadıysanız eger dönme isteği oldu mu
Cevap sahibi+1 yılDönmedim fazlasıyla sıkıldım onunla uğraşmaktan çünkü
Cevap sahibi+1 yılNe yapman gerektiği de sana kalmış senin kararın ister okula git ister gitme
Soran+1 yılTamamen bitiren insan nikahını da bozardı değil mi
Soran+1 yılO da sıkıldım senle uğraşmaktan dedi
Cevap sahibi+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılHaklı adam
Soran+1 yılİşi için Dubai’ye gitti dün onlar yeğenleriyle orada üç ay kalacaklar orada beni unutacak iyice gözden uzak gönülden Irak olacm diye korkum adamı işe gider ayak cok üzdüm zaten morali bozuktu uzağa gideceği için üzme yapma üstüme gelme ki işleri halledeyim bi an önce gitmeme az kaldı Dubai ye moral ver desteğine ihtiyacım var dedi , işleri gidecek diye epey yoğundu ben de o yoğunluk içinde benle ilgilenmediği için cok sık Boğaz edince cıldırdı senin benim işime hayatıma saygın yok zarar veriyorsun bu aşk değil falan yaptı bi sürü şey
Soran+1 yılPeşinden koştum on gün olacak ayrılalı her yerden yazmaya ulaşmaya çalıştım cok yalvardım dil döktüm aldatmadım kandırmadım yalan söylemedim Sadece duygusal bi boşluğuma geldi üstüne gittim ilgi alaka istedim işlerinin içinde gel arabayla bir saat gezelim fazladan dedim bu büyük ayrılığı hak edecek kadar kötü bişy değildi bu
Soran+1 yıl🥺 ne yapmalıyım dönmesi için aramak iyi bi fikir değil miydi başka numaradan, sessizce oturup beklemeli miyim
Soran+1 yılBen şimdi ne yapayım 🥺😞 sessizce onun dönmesini mi bekleyeyim ya o sıra baskası olursa ya da gözü gönlü birine giderse sessizce beklerim yazmam çizmem aramam korkum baskasına gitmesi tamamen kaybederim o durumda 😞
Cevap sahibi+1 yılŞimdi adama daha çok hak verdim yapma etme demesine rağmen kendin kaşınmışsın kusura bakma
Soran+1 yılAma ilgi beklememdeki konu şu bana kapan dedi kapandım , arkadaş yasak tek arkdsn ben olacm dedi tamam dedim kafe her şey yasak dedi tamam dedim benim hem sevgilim hem ailem hem arkdsm oldu hayatımın odak noktası oldu ve böyle olunca biriyle konuşasın oluyor kimse yok ondan ilgi bekliyorum işi var meşgul e ben kimsesiz kalınca ilgi lazımdı madem ilgilenemeyecektin o zaman neden çevremi sildirip hayatımın merkezi yaptın kendini bak şimdi beni terk ettin arkdslarım senin için onları sildim diye benle konuşmuyor ben neden bu sitelerde birilerinden çare çözüm aramak zorunda kalayım beni bu hale o getirdi ama 😞 siz belki ilgi istemeyen kız taraftarısınız ama o kıza da böyle yasaklar koymuyor odak noktası olmuyorsunz ki kız sizden ilgi beklemiyor
Cevap sahibi+1 yılBiraz sabr etseydin o ilgiyi fazlasıyla alırdın
Soran+1 yılEvet ama gidecek okyanuslar ötesi uzaklara ve benim onla bir saat vakit geçirmek istemem normaldi bana göre tamam işleri vardı yoğundu ama böyle bi şeye gerek yoktu ailesiyle vakit geçirmeye gelince vakti var restorana gittiler veda yemeği yaptılar ama bana gelince vakti yoğun işi cok ben de kıskanclık yaptım bu kez hayatında birileri mi var da bana az vakit ilgisizsin yaptım bu da zoruna gitmiş sen bana ne biçim iftiralar atıyorsun nasıl günahıma giriyorsun ayıp ettiğin senin falan yaptı cok zoruna gitmiş her şey bıkmış kıskanclıklarmdan triplerimden ama telefonda kimse olmayınca bi tek ona sarıyordum bazen sırf dikkatini çekmek için bile alıp kavga tartışma konusu yaratıyordum hepsi içim pişmanım ama odak noktam yapmasaydı kendini böyle olmazdı kendi kıskançlıkları bu hale getirdi bizi benim de iki üç kız arkdsm olsaydı konuşup dertleşin kafamı dağıtacağım onun o kadar üstüne düşmezdim kendi etti aşkımız bitti 😞 yazık emeklerimize
Cevap sahibi+1 yılHaklısın görüşmesi gerekirdi seninle
Soran+1 yılVe dün gece gitti Dubai’ye bi veda bile etmedi on gündür engelliyim ama dün yola gittiğini bildiğim için saatini falan kalkıp ardından Yasin okudum saglıkla gitsin dönsün diye , veda etmemesine rağmen aldım annemin telefonu engellemiş beni engellemiş aldım babamdan aradım yüzüme kapattı sesimi duydu engelledi babamı da bazıları gibi kandırmadım aldatmadım ondan mi bu muameleleri görüşümüz insan sevdiği nikahlı oldugu kişiden de ilgi istemeyecek onu kıskanmayack kime gidecek kime nazımız geçecek
Cevap sahibi+1 yılDeğerini bilmeyen birine fazla yüz verme her istediğini yapma değersiz olursun herkese yapılmaz bu anlattıkların
Soran+1 yılYok o değerimi biliyordu son zamanlar işleri cok kötüydü ben de üstüne gittim tam moral verilmesini alttan alınmasını istediği dönemde üstüne gidince
Soran+1 yılArtık olmadı okula da devam edeceğim belki kafam az olsun dağılmış olacak evde annem sürekli onu hatırlatıyor vicdan azabı çekiyorum bu kez hatalı hissedip özgüvensiz kalıyorum hep kişiliğimi aldı elimden sanki böyle o yoksa korkak güçsüz zayıf yapayalnızım nefes alamayan sudan çıkmış gibiyim cok garip biri oldum benim resmen hayatımın merkez noktası oldu nasıl başardı bunu yapmayı bilmiyorum her sözünü dinledim kaybetmemek için hep kazanmak iÇin onu ama kendimi kaybettim onu kazanmaya çalışırken kendimi kaybettim sonra da onu umarım geri döner bi an önce kimseyle konuşmadan birinden hoşlanmadan beni unutmadan ya da ben yokluğuna alışmadan aramıza soğukluk girmeden yabancılaştırmadan bizi
Cevap sahibi+1 yılAllah birbirinizi en kısa zamanda kavuştursun
Soran+1 yılÜç ay sonra dönecek Türkiye’ye ama ben bakalm derslere kafamı nasıl verecm inşallah beni arar inşallah gec olmaz benim üzüldüğümü biliyor biyografime sürekli bakıyor oraya habire üzüntülü şeyler yazıyorum o ayrı olsak da biyografine yazdıklarına engel listesine girip hep bakıyorum demişti bir haftadır hep yazıyorum hiç dönüş yapmadı tepki yoktu engelliydim hep ama dün veda etmeden gittiği için artık oraya yazmayı da bıraktim biyografime sessizliğe bürünüp beklemek mi en iyisi
Soran+1 yılAmin inşallah 🥺
Cevap sahibi+1 yılCanım çok açıyor yaz belki arar
Soran+1 yılYazdım her şey yazdım bakmıyor bile belki artık 😞 on gündür yemek yiyemiyorm serum taktık iki kez ben üzülünce yemekten kesilirim midem direk kapanır o ama mutlu fotoğraflar paylaşmış hayat neden böyle acımasız Sevdigim insan yanıma geliyor son buluşmaya tabi onda da yalvar yakar çağırdım gel yüzüme söyle ayrılmak istediğini gel son kez göreyim seni bes gün sonra gideceksin dedim , 26 sı ayrıldı engelledi 29 u annemden ulaştım yalvar yakar on dakika görmeye ikna ettim gelir de belki beni görür yumuşar affeder dedim , baktım diyo gelip on dakika durup gidecm ama geliyorum diye sanma ki yumuşar affederim barışırım ben seni kafamda bitirdim artık istemiyorm seni falan yaptı ben tabi aldırış etmedim gelsin de o beni cok severdi bırakmazdi dedim akşam geldi baktım hala kararında ciddi istemiyorm kafamda bitirdim falan ayrılık konuşması yaptı ben etme yapma dedim başladım ağlamaya yalvarmaya kendimi düşürerek sevmiyor musun beni sen nasıl gidersin ya ayın 3 nde Dubai’ye gidiyorsun gider ayak böyle yapılır mı ayrılığı hak edecek bi hatam olmadı her zaman ki kavgalarımız herkesin evinde her karı kocada oluyor ayrılmak mı gerekiyor sevmiyor musun ya dedim sevmiyorum dedi yalan söylüyorsun dedim yemin edeceksin dedim baktım yemin ederim seni sevmiyorum dedi 😞 cok öfkeliydi bağırıp çağırdı aklımda kafamda bitirdim seni yaptı ben de kalbine hafif bi yumruk atıp ya buradan buradan da mı bitirdin dedim baktım diyo cazgırlık yapma git evine yeter uzak dur benden ha nikahı da bozarım istiyorsan şimdi boşarım da dedi ben sustum korktum boşanmasın diye nikahı bozmadı madem böyle at gibi gidiyorsun gurur yapmışsın hani böyle büyük bi ayrılığı hak etmişim ya gitmeyi ayrılmayı bitirmeyi bana danışmıyosn da nikahı bozmayı mı danışıp fikir alysn madem öyle onu da boz cok gurur yaptın ya hani
Soran+1 yılYanıma son kez geldi 29 u dört gün sonra da gidecekti üçünde Geldi on dakika durdu bitirdi ve terk edip gitti ne sarıldı ne öptü ne elimi tuttu yanımda o çocuksu tavırlı pamuk kalpli adam gitmiş yerine taş duvar gelmişti sanki. insan gidecek diye bi helallik de mi istemez aslında baskası benim yerimde olsa yüzüne bakmazdı her kız trip yapar bizimki sevgili hayatı da değil Allah katında karı kocayız nikahla bu kadar basit bi ayrılığı gider ayak hak etmedim her kız trip yapar ben sevdigim için kaybetmek de istemediğim için ne yapacm bilmiyorum artık aşk aptallık derlerdi inanmazdım öyleymiş aptal oluyosn aşık olunca bak neler etti hala dönse diye gözüm yolda baskası olsa affetmez
Cevap sahibi+1 yılAllah sabır versin diyecek bişey bulamadım
+1 yılOnu hak etmiyor sun
01 Yorumla
Soran+1 yılüstüne gidip ilgi istedim sadece cok bogdum ama sevgiden hepsi cok aşık olmaktan
+1 yılDöndü müüüü?
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim çileden çıktı öfkeden beni terk edip engelledi döner mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar