Güncellemeler
+1 yıl
Bugün 1.73 millet neredeyse sınıfın yarısı erkekler ya benden kısa ya benimle aynı boyda
Üniversitede bir öğrencisiyim neredeyse sınıfın yarısının erkekleri benden kısa O yüzden mi benimle çok mesafeli duruyorlar gerçi ben sınıfın hepsi ile mesafeli duruyorum da ne bileyim kendinizden uzun bir kızla çıkar mısınız erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Çıkarım tabi ki
Helal
Teşekkür ederim
Çıkarım ama benden uzun kızlar itici geliyor. Ben 1,84 boyundayım 2010 yılında Bursalı bir kız vardı boyu 1,86 dı. Kızdan ilk zamanlar hoslansamda daha sonra itici gelmeye başladı.
fazlası zaear
Kesinlikle herşeyin fazlası zarar
güsel kadon boyu 175
kalon bacak düz popo olacak
Öyle. Zayıf kızlar mesela cılız duruyor.
boylu düz popo
ufak meme delisiyim
173 mu yasin kac ki orta okula mi gidiyorsun
Ne alaka be üniversite bir öğrenci
Eee senden uzunlar cok unide kisada var da yani uzunda var enterasan
Evet uzun var ama neredeyse yarısı ya Benim boyum da ya benden kısa niye uzunlar bu kadar az
Uzun kisa ayrimi aslinda soyle genetik olarak uzun bi millet degiliz yeni kusak erkekler uzun geliyorken kizlar icin ayni seyi soyleyemiyorum biraz cevre sans issi diyebiliriz
Peki
Varsa eğer beyniniz oradaki genellemeyi kaldırın. Erkekler diye bişey yok erkek kadın diye var ve herkes kendine özeldir
ben benden uzun birinden hoşlanmistım ah ah SELİN 😋😋
🤣🤣🤣
ama genelde kızlar kendjnden kısa erkrklere bakmadikları icin kimse sana yanasmaya cesaret edemiyordur. d. d
Ahdhd 🤣🤣 sadece benden uzun iki tane kız var
ah beee tkp atsana 😍😍😍
Uzun kızlar bana bakarsa olur da hiçbiri bakmıyor tipsizim sanırım
Fotona bakabilir miyim iyi anlarim bu işten yorumlayim
1 80 im ben cikmam demiyorum 1.80 üstü kizda cok az turkiyede zaten
Eee tm gel benle çık abisinin gülü😂😂😂😂
🤣🤣🤣
Ay ben korkarım, hayır😨
Ahahahs neden 🤣
Nereye çıkacağımıza bağlı 😂
nerde warki
boyun orta nın üstü
Yeterli mı sence ben biraz daha uzasın istiyorum
175 harika
Evet 😓
boyum kaç sence
Nereden bileyim resmin yok ki
rahmin sadece
180 mi
183
İyiymiş
saoll
saka bi yana sende harikasın
Eh işte
eh işte den daha fazlası
sana uygun biri denk gelmedi mi
Çikmam ben ya
Neden
Benim boyum 180 boyuma kadar olsa yeterli yani napcam 190 kızı
Hhmmm. boyun iyiymiş
En ideal boy 😂
Kaç ki boyun
1 73
Hahahaa benden 14 cm kısasın o kadar da uzun değilsin normal boyun
🤣🤣🤣