Nişanlım saçma sebeblerle ayrıldı ona karşı içindekileri nasıl atabilirim?

4 senedir tanışıyoruz ayni şirkette çalışıyoruz arkadaşlarımız aramızı yaptı ve başladık her günümüz aynıydı ailesi beni ve benim ailemi pek benimseyemedi biz Nisan yaptık bir buçuk senedir nişanlıydık arada bı atismalarimiz olsamda geri barıştık kussek bile 2 gün sonra aynı olurduk askere gitti hep maddi ve manevi olarak yanındaydım askerden geldiğinde değişikti normal dedim kendimce ama tartismalarimiz arttı aynı iş yerine tekrar başladı Kasım ayında düğünüm vardi araba almak istedi bı çok eksigimiz vardı evde maddi durumlardan dolayı düğün istemedim gelinlik istemedim bu şekilde anlattık ailelere karşı çıktılar bende istedim düğün bu yüzden kavga ettik sonra bı şekilde barıştık sonrasında araba almak istedi bende hayır dedim çünkü düğünüm vardi 2 ay sonra bu sebeple ayrıldı daha sonra öğrendim ki başkalarına anlattığı şeyleri duydum beni sevmemiş annem için susmuş annemi çok sevmiş onun için dayanmış benim babam yok başımıza erkek olacakmis öyle demiş eski sevgilim kadar sevmedim demiş ona karşı içimde sevgi yok ama öfke doluyum sormak istediğim o kadar çok soru varki iş yerimi değiştirdim şirket aynı ama farklı yerlerdeyiz ama unutamıyorum anılarımızı o kadar çok acı veriyorki benden ayrıldı 1 hafta sonra araba almış kendisine içimdeki öfkeyi nefreti atmak istiyorum aklıma getirmemeye çalışıyorum ama bı şekilde geliyor işe gitmek istemiyorum hep uyumak istiyorum napabilirim fikir onerirmisiniz

Nişanlım saçma sebeblerle ayrıldı ona karşı içindekileri nasıl atabilirim?
Cevapla