Kimbilir Tanrım, kimbilir
Hangi güzel yerde beni,
Hangi ölesiye sevda bekliyor?
Turgut Ugur...

Kimbilir Tanrım, kimbilir
Hangi güzel yerde beni,
Hangi ölesiye sevda bekliyor?
Turgut Ugur...

Turgut uyar kalemi açık kadınları duyguları güzel aktaran bir adam.
Sevda istiyor muyum evet istiyorum fakat yüreğim buna hazır mı hayır. Daha zamanı var hazırlanmali bu görkemli şehvetli baloya.
Teşekkür ettimm
Düşünmüyorum.
Varsa da beklemesin, benim tercihim yaşatan bir sevda, o neredeyse beklesin, az biraz işim var gelicem 😂
Cevap
3Cevap
Ölesiye sevda bekleyenlere bol şans diliyorum.:))
Beni bekleyen ölüm dışında bir şey yok sanırım
Sevdayı bilmem ama biri var ölüm döşeğinde bile aklına gelip pişmanlık duyacak
Nick aslında çok düşünülerek seçilmedi fakat böyle biri var maalesef 😀
Oyle birileri her zaman olacak bu kendini kotu hissetmene neden olmasin...
"kotuyu gormeyen iyinin kiymetini bilmez" cileli!
Bir de ana lafidir "caba harcanmadan elde edilmis hicbir seyin kiymeti olmaz"
Bu ikisini bi dusun sonra o "malesefli biri" dedigin kisiyi dusun, kalbinden geceni yaz
Düşünmek istemiyorum çünkü yüzünü dahi unutmak üzereyim , geçmişte kaldı ama beni hep hatırlayacak tek bildiğim bu
Silinmese onu benden almaya kimsenin gücü yetmezdi inan bana , ben bıraktım onuda her şey gibi geride bıraktım eğer gerçekten bişeyler kalsaydı dediğim gibi kimse alamazdı benden
Terazi burcu kafası 😂 hayır çok şükür artık düşünmüyorum :)
Hiç sanmıyorum
sanmıyorum
İmkansız ötesi.
Kötümserlik sayılmaz. İnanmadığım bir olgu kara sevda. 😊
Eyvallah. 😊
Yo düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar