Flörtünüz olan erkek, kız arkadaşının evine gidiyorsa nasıl karşılardınız?

Flörtüm kız arkadaşının evine gidip kahvaltı yaptı sonra da orada uyumuş. Kız da başka yere gitmiş rahat uyusun diye sonra geldi konuştular ayrıldılar anlattığına göre. Siz olsanız ne düşünürdünüz? Ben pek medeni değilim galiba hâlâ sinirlerim tepemde. Sorunu anlatınca da sorunlu ben oluyorum!!!
Flörtünüz olan erkek, kız arkadaşının evine gidiyorsa nasıl karşılardınız?
Cevapla