Maskeli ve üniformalıyken aşık olduğum adamı iş dışında görünce soğudum. Sevmemiş miyim gerçekten?

Adam Doktor, Hasta yakiniydim hep maskeliydi bir de üniforma o zaman aşık oldum gözlerine vs doktor üniformasi olmasa bile çeket vs halbuki Instagram da resimlerine pek çok kez baktım yüzü tatlı geldi, beğendim ama şok yaşadım adam Normal den kısa ve tıfıl yüzü çok değişik kara alt dudağı dışta Allah'ım şoktayım onu her gördüğüm de kalbim çarpardi şimdi zerre heyecan yapmadım duysa Cok üzülür ama soğudum ben bu adamı mı seviyorum dedim

Güncellemeler
+1 yıl
Adam flörtümdü, sevgili olma noktasına gelmiştik o yüzden üzülür dedim alakamız olmasa üzülür demem beyin varsa bazıları çalıştırsın olmayan bir şey çalışmıyor tabi
Maskeli ve üniformalıyken aşık olduğum adamı iş dışında görünce soğudum. Sevmemiş miyim gerçekten?
Cevapla