Güncellemeler
+1 yıl
Adam flörtümdü, sevgili olma noktasına gelmiştik o yüzden üzülür dedim alakamız olmasa üzülür demem beyin varsa bazıları çalıştırsın olmayan bir şey çalışmıyor tabi
Adam Doktor, Hasta yakiniydim hep maskeliydi bir de üniforma o zaman aşık oldum gözlerine vs doktor üniformasi olmasa bile çeket vs halbuki Instagram da resimlerine pek çok kez baktım yüzü tatlı geldi, beğendim ama şok yaşadım adam Normal den kısa ve tıfıl yüzü çok değişik kara alt dudağı dışta Allah'ım şoktayım onu her gördüğüm de kalbim çarpardi şimdi zerre heyecan yapmadım duysa Cok üzülür ama soğudum ben bu adamı mı seviyorum dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Seninki sevgi değil sadece ünüforma etkisiymiş
Sevmemişsiniz
Evet. Sen sadece o adamın üniformasına aşık olmuşsun.
Detayı okuma gereği bile duymadım çünkü sevmemişsin
sen onun tarzini sevmissindir
Gerçekten mantıki tanıyamadım bile
Üniformayı sevmişsin, o çocuğu değil.
Doktorun çokta şeyinde 😂
Flört ediyorduk aptalll
popiş olunca susarsın tabi sevgili gibi sürekli konuşuyorduk
Ne popiş olcam be bildirimine geç baktım😄bir sürü hemşire sekreter varken seni napsın
Of hepsi kezooocan. 😅Hostes desen anlarim da çoğu tipsiz ben çok güzelim oda çok tipsiz doktor olsa bile ona bakmazlar o kadar diyorum sen bile iyi kalırsın yanında da neden kıskandım doktor kadın bakar belki bir gün vizyonsuzlar doktor olsun çamurdan olsun size o adam beni s*ilmek için takla attı resmen
Ayrıca Doktorlar hemşireleri sadece kullanırlar asla evlenmszler eğitim farkı var arada kekooocann bunu da bil bende tıbbi sekreterim bir kez daha gotttt oll FB gibi konuştuk zaten
Sende vermişsin beli ki afiyet olsun kara sucuğu yedin😄
Neden kıskandın bende tıbbi sekreterim ama hemşire, tıbbi sekreter doktorların alt seviyesi zaten verdiğin örnek malcaaa idi
Yav bi git K. aşarın tekisin😄çok geçti elimden bana anlatma
Bu tiple mi çok geçti elinden. 😅
😂belki senide skmişimdir. İzmir bodrumda yaşıyorsan😂
Sokakta görsem selam vermem sana
Selam versen bakar mıyım acaba😂belli bir fizikten aşağısına bakmıyorum
Görmediğin birine bunu demek komik kahinsin sanırım
İyi göster bakalım beğencem mi😂
Böyle kalırsın işteee 😄
Uzaklaşın
fantezi