Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen fikrinizi paylaşın, benim için önemli ve fikirleriniz çok değerli
Kız arkadaşımla flörtümün önerdiği kafeye gittim. Bahçesinde çok fazla erkek var diye rahat edemeyip içerde vakit geçirdik. Çıkarken mekandan durum attık. Flörtüm olan bey bahçedeymiş. Beni niye görmedin çıkarken bahçedeydim dedi. Ama çok kalabalık erkek grupları vardı. Kahvehane gibiydi. Utandım bakmadım. Sizce bu açıklamam beni nasıl gösterdi? Biraz resmî davranmaya başladı bana. Utandım çok erkek olunca dikkatli bakmadım diyince.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
hemen kötu dusunme belkıde hauatında bazı sorunlar vardır ve sıkıntı yasamak ıstemıyordur
Utandım ve erkeklerin olduğu tarafa bakıp onu görmedim diyince mi başladı sıkıntılar
evet olabılır bıraz agır abı modelıyse senı kırmak ıstemıyordur sende bıraz daha dıkkatlı olmalısın ılıskıderde bunlar cok önemlı oluyor takınlıtı bır tıpse bunu sorun yapabılır kafasında farklı dusunceler yasabılır en ıyısı bu konuyu onunla konusman sorunu bu sekılde cözebılırsın kendını acıklama sansın olur
Ben kendimi açıkladım. Onun olduğunu söylediği tarafta çok erkek vardı ve bakmadım, bakmadığım için görmedim. Bu kadar basit
buyutme boş ver takılma belkıde sana oyle gelıyordur soguk yapmıyordur ısı vardır ya da uygun bır otamda olmayabılır
Haklısınız. Bundan bir erkek bir kadından uzaklaşmaz değil mi
kısılıge baglı bır durum uzun konular baska bır ısım var onunla ılgılenmem gerekıyor takma kafana bu akadar ınce dusunme eglenmene bak
Utandım demek yerine bakmadim o yüzden görmedim diyebilirdin
Ama utandığım için bakmadım. Sizce kendimi olmadığım biri gibi mi göstermeliyim? Saklamalı mıyım?
Öyle düşünmüş olabilir bilmiyorumda bence acik acik konusmalisin
Nasıl düşünmüş? Mal diye mi?
Hayir sacmalama öyle düşünmemistir düşünüyorsa zaten yol ver gitsin. Konuş belkide sen yanlis anladin
Utangaç diye birinden vazgeçilmez demi. Yani bir erkek çok kadın vardı bakamadım dese benim çok hoşuma gider düzgün biri diye.
Utanmasa bakicakti diye düşünmüşte olabilir bilmiyorum dediğim gibi bunu sadece onunla konuşarak düzeltebilirsin
Sen dogru olani yapmissin bravo 👏🏻
Teşekkür ederim ama neden sizce resmî yazmaya başladı açıklamamdan sonra
Resmi olsun boş ver lacka olmasindan iyidir
Ama bu beni ciddiye almaya başladığını mı uzaklaşmaya başladığını mı gösteriyor , o kısmı anlayamadım
Onu zaman gösterir sen olmasi gerektigi gibi davran
Teşekkür ederim yorumunuz için
Rica ederim iyi geceler
tam istedğim evlenmek için istediğim kız tipi
Sağolun ama o zaman bu adam benle ciddi olmayabilir mi? Açıklamamdan sonra çok ciddi yazmaya başladı mesajları emojisiz, kısa ve net
ya kusura bakma ma kısa ve net emojsizi yzılara nefret ediyorum. Peki kalbin nediyr senin?
Yani normalde bu şekilde konuşan biri olmadığı için biraz garipsedim. Ve sanırım benim bu tarz biri olmam onun aradığı kritere uygun olmadığımı gösterdi sanırım ona. Belki ciddi bir şey yaşayacağı değil takılmalık arıyordur
bende senden rica etsem kardeşim profil fotoğrafıma tıklayıp büyütüp bakarmısın tipim nasıl sence?
İyi bence , Allah sahibinize bağışlasın
Yok asıl benim takıldığım konu şu kardeşim kızlar mesela ne der şimdi mesela sana sorim örnek ortak arkadaşımız deseki sana yaşlarımız uysa beni gösterse sana instagramdan bu fotomu 2 3 tane daha fotomu deseki tanıştırimi tatlı yersiniz çay içersiniz bir birinizi tanıyın dese sadece ilk etap için soruyorum tipim amaçlı ne derdin sadece ilk etapta kardeşim?
Ben internetten biri ile tanışıp görüşmeyi çok güvenli bulmuyorum. Ama reelden birilerinin önerisi ile derseniz her ne kadar ilk etapta tip önemli olsa da benim başka kriterlerim var. Onların uymadığı biri ile çay içmem bile mümkün değil. Ama herhangi bir kız fotonuza bakıp kabul edebilir, neden etmesin kardeşim
ya sorumu bi tam okursan o şekilde zaten netten tanışıp anlamında demedim. hani dediim başk bi şey. ortk tanıdıımız var gerçek hayatta ama 1 1mizi görmedik. dielim. ve soruma o şeklde bi bkıp cvp yazarmısn özür dilerim uğraştırıorum seni birazda
Dedim Ya kabul eden çıkar ama ben tipe göre karar vermiyorum. Ama diyorsanız tipten geçtim mi evet.
evlilik olur o kızla
Teşekkür ederim ama açıklamamdan sonra sizce neden resmî davranmaya başladı
bazı erkekler arsız kızların peşinden koşuyor. belki öyle bir erkektir bilmiyorum ama bence senin hiç bir suçun yok hatta sevindim hala böyle kızlar olduğu için
O zaman adamın derdi başka ve utangaç bir kız şu an ona göre değil
olabilir boş ver bence
Bitti o zaman flört desenize
öyle deme kendimi suçlu hissettim bitirme istersen
Ben değil ki bence o bitirmiş olabilir