Erkeklerin çok olduğu tarafa utanıp bakamayan flörtünüz hoşunuza mı gider beyler yoksa mallll mı bu kadın diye düşünürsünüz?

Kız arkadaşımla flörtümün önerdiği kafeye gittim. Bahçesinde çok fazla erkek var diye rahat edemeyip içerde vakit geçirdik. Çıkarken mekandan durum attık. Flörtüm olan bey bahçedeymiş. Beni niye görmedin çıkarken bahçedeydim dedi. Ama çok kalabalık erkek grupları vardı. Kahvehane gibiydi. Utandım bakmadım. Sizce bu açıklamam beni nasıl gösterdi? Biraz resmî davranmaya başladı bana. Utandım çok erkek olunca dikkatli bakmadım diyince.

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen fikrinizi paylaşın, benim için önemli ve fikirleriniz çok değerli
Erkeklerin çok olduğu tarafa utanıp bakamayan flörtünüz hoşunuza mı gider beyler yoksa mallll mı bu kadın diye düşünürsünüz?
Cevapla