Bi çocuk var sürekli bana bakıyo sizce hoşlanıyo mu? İlk açıklamayı okursanız sevinirim?

Okulda bi çocuk var tamam mı sürekli göz göze geliyoruz ve ben bakmasam da o bakıyo, yanımdan geçerken bakıyo baya uzaklaşınca sonra arkasını dönüp tekrar bakıyo. Dün yine çıkışta kapının oradaydık ve okul bomboştu çocuk bildiğiniz oturup beni izledi arada ben ona bakınca göz göze geldik bazende kaçırdı gözlerini. Bugün de yine çıkışta işte merdivenlerden inde arkadaşlarıyla, göz göze geldik ve kaçırmadı baya 7 8 saniye bakışmışızdır sonra çocuk baya içten bi şekilde 32 diş güldü ya sonra bende ona güldüm hafifçe sonra gittik zaten...
NOT: ÖNCEDEN BİRAZ KONUŞTUK WHATSAPP DAN BİR BİRİMİZİN VARLIĞINDAN HABERİMİZ VAR TANIYORUZ YANİ AMA KONUŞMUYORUZ.
Bi çocuk var sürekli bana bakıyo sizce hoşlanıyo mu? İlk açıklamayı okursanız sevinirim?
Cevapla