Okulda bi çocuk var tamam mı sürekli göz göze geliyoruz ve ben bakmasam da o bakıyo, yanımdan geçerken bakıyo baya uzaklaşınca sonra arkasını dönüp tekrar bakıyo. Dün yine çıkışta kapının oradaydık ve okul bomboştu çocuk bildiğiniz oturup beni izledi arada ben ona bakınca göz göze geldik bazende kaçırdı gözlerini. Bugün de yine çıkışta işte merdivenlerden inde arkadaşlarıyla, göz göze geldik ve kaçırmadı baya 7 8 saniye bakışmışızdır sonra çocuk baya içten bi şekilde 32 diş güldü ya sonra bende ona güldüm hafifçe sonra gittik zaten...
NOT: ÖNCEDEN BİRAZ KONUŞTUK WHATSAPP DAN BİR BİRİMİZİN VARLIĞINDAN HABERİMİZ VAR TANIYORUZ YANİ AMA KONUŞMUYORUZ.
NOT: ÖNCEDEN BİRAZ KONUŞTUK WHATSAPP DAN BİR BİRİMİZİN VARLIĞINDAN HABERİMİZ VAR TANIYORUZ YANİ AMA KONUŞMUYORUZ.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer