Sizce arkadaşlar?
1.75 boyunda kendini geliştimiş, kitap okuyan erkek
1.85-1.90 boyunda kendini geliştirmemiş erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce arkadaşlar?
Kadınlar için boy konusunu gerçekten anlıyorum, ki evrimsel olarak da bu normal.
Fakat her şeyi boy mevzusuna indirgeyip boyu kısaysa diğer her iyi özelliği silebilme durumunu da anlayamıyorum.
Evet önemli ama çok iyi bir eşleşmeyi de görmezden gelecek kadar değil.
Bu arada bunları kısa birisi olarak yazmıyorum 1,80 üzeriyim ama bu konu sebepli üzülen kısa boylu arkadaşlarım oldu.
O yüzden kesinlikle ilk şık diyorum.
İki çift laf edemediğin Yao Ming istiyorsanız bilemem 🙃
Cevap
6Cevap
Kadınlar dışa bakıyor daha çok
İnsan olan, kültürlü, oturup kalkmasını bilen, ağır başlı, nerede ne konuşacağını bilen erkek
Boy her şey değil züraafada da var.
Bi kizin boyunun ne oldugu bizde hic bi seyi degistirmiyo bir de erkekler tipe bakiyo diyolar
1.55 çalışmayan zengin😂😂😂😂
B şıkkı diyorum
Niye cahil
A şıkkı
Ya niye böyle kriter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?