23 yaşındayım ve bu yaşıma kadar hiçbir erkek bana açılmadı. Dış görünüşümden mi acaba?

Dış görünüş denmi aceba? Lise 1 den beri kapalıyım ailem de karşı bu tür konulara muhafzkar kişiler tabi bende sekuler erkek istemiyorum lakin çirkin miyim aceba ondanmi yoksa bilmek isterim 😀 beni seven oldu mu sonradan evet oldu lakin hep ben ilk adımı atmşmdr bu da hoşuma gitmedi için hep yarıda klmstr. Ve kapanmıştır konu. En iyisi beklemek o gelsin beni bulsun yeter cidden. Skldm da.

Güncellemeler
+1 yıl
Sorum virall olmuş ya çok şaşırdım 😅 teşekkür ederim cvplarini için ❤️❤️
23 yaşındayım ve bu yaşıma kadar hiçbir erkek bana açılmadı. Dış görünüşümden mi acaba?
Cevapla