Güncellemeler
+1 yıl
Acı çekmek istiyorum lutfen
Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl ya nasıl? Anlatsin biri acı nasıl çekilir
Nasıl aşık olabilirim taktik verin Aşık olmak istiyorum Sevmek istiyorum sevilmek değil ama Aşık edin kendinize hadi ya da taktik verin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kafana takmadığın ve hiç beklemediğin bir anda olabilirsin ancak
Günün mazoşistide siteye teştif etmiş bulunmakta
O ne demek
Yok öyle armut piş ağzıma düş araştır öğren
Ya pf usendim
Baktım evet
Aşık oluncak düzgün biri yokki sevecek biri yok cidden
Ppdeki senden çok korkutucu bir foto neyin kafasını yaşıyorsun
Korkutucu bir yanı yok. üşenmeyip bakabilmişsin isteyince oluyormuş demekki birde neden düzgün aşık olunacak biri olmadığını düşünüyorsun bunu düşünmene sebep olan nedir?
Hm hoşuma gitti konuşma tarzin
Yazayım dmden devam edelim.
Şimdi teklifini kabul edersem sitedekilerin ne gözle bakacağının farkındayım 😄 karşı cinsle diyaloğa girince hemen yaftalamak için sırada bekliyorlar o yüzden teklifini reddediyorum burdan konuşmayı tercih ederim
Nsjdhdhdhhhshd tuhafsin milletin umrunda bile değiliz
Millete göre böyle titiz olacaksan yasayamazsin kukla olursun
?
Kimseye göre yön vermiyorum hayatıma sadece bahsettiğim burayla ilgili burdaki kendini bilmez insanların benimle ilgili ileri geri konuşmaması adına bir kalkan benimkisi çünkü benimle ilgili konuşacak kalitede değiller ağızlarını kapatmak için en etkili yol bu sanırım
Haklisin bunu ben yapamadım zamanında
Hayat zor MK heryerden saldırıyorlar cidden
Kendi zekam da yetmiyor kalkan kırıldı sizdilalar zmanainda kaleyi fethettiler bence
Fark ettin mi başta onay vermesende sonrasında söylediklerime katılıyorsun sanırım auramın etkisi altına alıyorum seni 😄
Olabilir de kendimi düzeltmek için sana kapılmak isterim tanışalım
Profiline bakınca sapık güvenilmez bir abaza algılıyorum ama.
Onca erkek var sitede şansını başkasında dene derim çekmek istediğin acının sebebi olmak istemem 😄
Önyargılı insanları oldum olası sevmem az önce söylediğim gibi sende en başından hükümlüsün bahsettiğim o insanlardan ne farkın kaldı şimdi?
Hemen herkesi sevemiyorum ilgimi çektin
Hükümlü degilim olgunlaşmamış düşüncelerim var herkesin bir düşüncesi var sonuçta boşluk yk
Bence ne istediğini bilmeyen kararsız biri var karşımda hem ilgini çektiğini söylüyorsun ama aynı zamanda olumsuz sözlerinide esirgemiyorsun ben gibi sendede var biraz tuhaflık bir şey yaşamak istiyorsanda kendini o anın akışına bırak ilerisini berisini düşünme
Bence sen şansını başkasında dene acı çekmek üzerine kuracağın hayatında sana başarılar 😄
Evet öyle birisiyim zaten ve olumlunun yanında her zaman bir olumsuz vardır ki ztn
Sanalda olmaz gibi ztn gerçek hayatta düzgün birine ciddi tutulacağım sndbdbhdhdh
Uğraşmaya üşeniyorum MK niye herşeye bu kadar üşeniyorum ben hdhdhdxh
O konuda hemfikiriz üşengeçlik var senden bir şaheser ortaya çıkarırdımda nedense bende senden güven alma konusunda nötrüm 😄
Nasıl güvenini kazanabilirim o halde
Öyle bir niyetim yok öylesine soruyorum (:
Üşengeç birinin bunun için çabalayacağını zannetmiyorum
Ne olduğuna bağlı...
Üşengecim ama neye üşengeç? Kskjddh
Güvenimi kazanman için bir şey yapmana gerek yoktu aslında bana güvenmiş olsaydın o güveni senden alabilirdim etkiye tepki misali güven duymayana güvenemiyorum önyargılı olmanın sana zararları işte belki kendine ders çıkarırsın
Mesela benimle konuşurken ciddi caba harciyorsun kendini istediğin gibi yansıtmak için ben usenirim buna çok uzun sebepleri var anlatmim şimdi
Acı mi cekceksin
Evet acı çekmek istiyorum
Bulasma boş ver
İstiyorum dedim ne yapayım degil
Sen bilirsin
Böyle şeylere inanma abisi
Yokmu hoslandigin falan
Zorla aşık olunmazki
Tamam gel edecem
gel olalım hiç sevgilim olmadı flört dışı :)
aaliaarslann7 instagram :)
Özele gel