Güzel kadınların evde kalmasına bayılıyorum çok hoşuma gidiyo sizce ben sorunlu birimiyim?

Özellikle zengin koca arayıp kimseyi beğenmeyip daha iyilerine layığım diyenlerin bir yaştan sonra yüzlerine bakılmaması çok iyi değilmi ya 🙂

Güzel kadınların evde kalmasına bayılıyorum çok hoşuma gidiyo sizce ben sorunlu birimiyim?
Cevapla