Beni ne zaman ben olduğum için sevecek biri olucak? Beni seven yok. Neden acaba?

Ya etrafıma bakıyorum nerede iti kopuk keko erkek nerede ele kolay geçen basit kız varsa onlar seviliyolar ya ben mükemmelim demiyorum ama en azından çevremdekilere göre daha normalim elbet benimde kusurlarım vardır ama çok büyük olduğunu sanmıyorum kendi halimdeyim fakat bi bana çıkmıyor piyango
Güncellemeler
+1 yıl
İnsan arada da sevilsin başı okşansın istiyor yoksa sevgili arayışında değilim yanlış anlaşılmasın
Beni ne zaman ben olduğum için sevecek biri olucak? Beni seven yok. Neden acaba?
Cevapla