Sosyal medyada gördüm. 1.5 aylık sevgilinle 25 binden fazla fotoğraf çekilmek mümkün mü? Siz bu kadar fotoğraf çekilir misiniz?

Sosyal medyada gördüm. 1.5 aylık sevgilinle 25 binden fazla fotoğraf çekilmek mümkün mü? Siz bu kadar fotoğraf çekilir misiniz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Çekilmezdim benim hayatım boyunca 20 fotoğrafım oldu
1..5 ay nedir arkadaş yemeyip içmeyip günde 500 foto mu çekildiniz? Ciğer dayanmaz be
Ben fotoğraf çekmeyi sevmiyorum hem ben ani yaşarım o an sadece o ve ben fotoğraf çekmek aklıma gelmez , gelmiyor
Her pozdan 10 15 tane çekildiyse , her günde de bir sürü fotoğraf çekilip anılar biriktirildiyse oluşur bir şekilde o kadar fotoğraf..
En nefret ettiğim şeydir attığın her adımda fotoğraf çekilmesi hele ki o adamı farklı açılarla çekenler de var ki tam boğmalık
23 yıllık hayatımda bu kadar fotoğraf çekilmedim mk
Manyak mıyım ki bu kadar foto çekiliyim. Bunlar ruh hastası
Sadece çekildikleri değildir muhtemelen, birbirlerine gönderdikleri resimler de vardır ama yine de çok fazla. Her şeyi 1.5 ayda tüketmişler anlaşılan.😂
Yok artık nefes almak yerıne foto mu cekınmışler o kadar foto olur mu
Tepelerinde drone gezip sürekli fotoğraf çekse bu sayı ancak olur delirmişler.
O kadar boş değilim istesem bile vakit bulamazdım.
Bunların da işi gücü show, yemeden içmeden kesilip sadece fotoğraf çekmeleri lazım
Bitmesi normal konusmamislar fotoğraf çekmişler sürekli 😄
5 yıllık ilişkide bile bu kadar resim çekinmem naptiniz yemeyip içmeyip resim mi çekindiniz?
yok ya olmaz başka bir beraberlik yok foto haricinde demek ki :D her sn foto göstermek
Ayı geçtim… benim ömürlük o kadar fotoğrafım çıkar mı şüpheliyim… 😱😅
Kesin kız çekmiştir. Yani öyle olmalı. Erkek neden foto çeksinki?
Adam resim ckilmekten sevgilisi ile zaman geçirmesini unutmuş bu yüzden ilişki bitmis
Video çekmek yerine seri foto cekme moduna almislarsa demek...
Ben bir ayda o kadar ss alabilirim djfjjdfd 25 nedir yahu
Bir insanın yanında ne kadar mutluysan o kadar az fotoğrafınz oluyor.
Ben ömrümde toplamda o sayının 1/10'u kadar bile fotoğraf çekilmedim.
Kamera merceğinden fırsat bulup birbirlerine bakabilmişler mi
Fotoğraf çekinmekten başka bişey yapmamışlar heralde pek bi yaşanmışlık yok
İnsan mutluyken aklına fotoğraf cekinmek gelmiyor yani benim gelmiyor açıkçası ben anı yaşama taraftariyim
Bunlar sevgili olamamış fotoğraf çekinmekten. Aralarında fotoğraf çekimine dayalı bir ilişki var bence ama bu aşk değil
Benim hayatım boyunca çektiğim fotoğraf 25.000 değildir 😀
Sevgilimle 4. ayımız ve sadece bir fotoğrafımız var oda silindi jshdh bence sizin durum çok abartı
Telefonun hafızası kaç GB be
Hiç nefes almamislarmi ne yapmışlar bunlar 🤔
Telefonu 1 terebayt olunca
Kesinlikle evet silerim.. Sildin mi peki?
Ben de oyleydim her ani cekerdik
23 yıllık hayatımda o kadar fotoğrafım yoktur 😅
Galerime üzülürüm yapmam
Ben 4 ay çıktım 1 foto bile çekinmemişiz 😂
Oha bu ne çekinmem ya
Pek mümkün değil ya
Hayır ne gerek var
Abartanlarda bugün. 😂
25 tane anca çekeriz.
Nude dahildir ona 😂😂
Mxmxmxmdmdmdmdkdmdmdmxxmmxxmx
Sadece fotoğraf değil nudeler de dahi
25 bin fotoğraf abartı
Tabi ki hayır jrjbdbsv
1 tane çekilirsem kafi
Fotoğrafçılar o kadar çekemez
Yemeyip içmeyip foto mu çekildiler
Günlük 836 Fotoğraf yapıyor asdfgh :)
Yuhh
Niye manyak miyiz biz
Hayır
Hayır kim becerebilir ki?
Hayurr
İşsizlik
mumkun degil ki
Görmemiş gibi sevmem
Delirmiş bunlar
Eşimle 200 taneyi gecmemistir
Hayır çok fazla