Arkadaşlar bir erkek konuşmayı keselim dememe rağmen neden sürekli yazar?

Önceden ilişki yaşadık (sevgilisi vardı), ben pişman oldum ve yaptığımızın yanlış olduğunu söyledim ona sevgilin var bir daha yapma dedim sonraları hep mesaj attı, aramak istedi, beni çok özlediğini, tenimi, kokumu unutamadığını söyledi yani ten uyumumuz yüksekti. Bende ona karşı bir şeyler hissetmiştim ama kendime hakim olup uzak durdum. Yine yazıyor sizce ne yapmalıyım? Engellemek istemiyorum çocuk değilim.

Arkadaşlar bir erkek konuşmayı keselim dememe rağmen neden sürekli yazar?
Cevapla