Lütfen acilllll?

Benim 1.5 yildir sevgilim var geçen hafta dershaneye basladim ve bir cocuk sürekli bana bakiyo dershanenin kütüphanesinde falan hep göz göze geliyoruz bana baktigini hissedip bende ona bakiyorum ama hiçbir zaman gülerek karsilik vermedim hatta sert baktigimi düsünüyorum çünkü kafasini falan ceviriyor arkadasi beni görünce koluna falan vuruyor dün de kütüphanede galiba fotografimi çekti tam olarak göremedigim için bir sey de diyemiyorum ne yapmam gerekiyor benim ona karsi bir sey hissettigimi düsünmesini istemiyorum sevgilim oldugunu nasil belli edebilirim adini bile bilmiyorum
Lütfen acilllll?
Cevapla