Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sal*ak olduğu için yapıyorlar. Benim eski sevgilimde öyleydi amaçları ben çok mutluyum, keyfime bakıyorum mesajı vermek. Arattırmak için değil ama onu düşün diye yapıyor. Senin hala kendisinin storylerini izlediğini biliyor ve mutlu olduğumu görsün de bu neden mutlu diye düşünsün diyor.
13 Yorumla
Soran+1 yılboyle yapan biri ariyormu sonunda yoksa unutup hayatina mi bakiyor sence?
Soran+1 yılhayirliai
En İyi Cevaplar
Birini tanıyorum. O dönem sevgilimin arkadasiydi. Uzun bı ilişkisi vardı ayrıldı kız bundan. Bu da kendini germeye kızlarla takılmaya kahkali pozlar paylaşmaya verdi. Çok geçmedi üç dört hafta sonra bana bile zırıl zırıl agliyordu rumeysaaa rumeysaaa diye.
Kızın aldığı şekeri buzdolabına koymuş koklayıp koklayıp ağlıyordu.
Böyle olur erkeklerde sonradan acısı çıkıyor.
01 Yorumla
Soran+1 yıluzulur bence de... zaten cok mucadele etti. acidan yapiyor biliyorum ama okadar gulme fotolarda niye, sinirim bozuluyor..
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılDemek istiyor ki "Ayrılık beni hiç etkilemedi Sen istediğin kadar beni sosyal medyadan çıkar hayatımdan beni çıkar ben hayatıma bakıyorum mutluyum" Ayrıca herkes aş ayrılık acısı çekecek diye bir şey yok
01 Yorumla
Soran+1 yılhala bana birsey ispatlamaya calisiyorsa bu bile aci cektigini gostermez mi? gerci gercekten mutlu gorunuyor.. ama mesela bir saat once paylasim yapmis.. bizim en cok konustugumuz konu ferrariler, mercedesler.. ferrqrinin yaninda poz vermis.. en son konustugumuzda " son bir defa yuzyuze konusalim son kez demisti.. kabul etmemistim. arabaa fotosunun ustune " son kez gormeye degerdi" yazmis. bilmiyorum, arasa tersleyecek degilim ama gurur yapiyor sanirim
+1 yılBiz buna ayrılık psikolojisi ve davranışları diyoruz erkekler arasında. Belki ilişkinin bitiminden ötürü etkilenip böyle bir şey yapıyor o sinir ile bunların hepsi mümkün bu durumda ama neler geçiyor aklında tabi ki bunu bilmek zor. O yüzden ilişkiniz artık bitmiş sonuç olarak bence umursamayın neler yaptığını, siz onu engelleyin ve yolunuza bakın derim.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yıl
Kendisine yara bandı bulmak için00 Yorumla Şöyle söyleyeyim. Sen hayatımdan çıksan da hayat devam ediyor. Yani kısaca hayatına kaldığı yerden devam ediyor. Senin fake hesaplardan onun storylerine bakacağını biliyor. Eğer bilmese hesap gizler. Ve kısaca şunu diyor. Ne kaybettiğini gör. Yani seni umursamamaya çalışıyor yara umursamıyor. Kızlar umursanmadığında üstüne gider bu konunun. Ve yazmaya peşinden koşmaya çalışır. Hiç uğraşma bakma bir süre sonra kendiliğinden görüceksin bir şey paylaşmadığını.
08 Yorumla
Soran+1 yılbeni sevdigi icin mi bunu yapiyor?
- +1 yıl
Artık farklı boyuta geçmiş. Ben değil sen peşimden koş diyor. Zaten şunu anlamıyorum seni seviyorsa bunu açık açık söyler. Veya o sana fake hesaptan yazar engeli kaldır konuşalım lütfen diye. Böyle saçma sapan şeyler yapmaz. Bence o artık kabullenmiş. Zamana bırak eğer ki seviyorsa bir şekilde yazar.
Soran+1 yılanladim. Ben kendi hesabimdan hic hikayelerine bakmadim. Sahte hesaptan bakip engelledim. Ben onun degil kimsenin pesinden kosacak biri degilim. sadece nasil bi psikolojide ki dakka basi paylasim yapiyor, hep mutlu pozlarda. Mutlu olmadigini biliyorum. Cunku yillardir taniyorum, hic bir zaman story atan biri olmadi. Bu nedir boyle kafam karisti. Ama bence aci cekiyor, ozluyor ve arattirmaya calisiyor. Cunku yillar once , bu kisifen once birine asik olmustum, ve onun dikkatini cekebilmek icin surekli paylasim yapiyordum. Sonra sacmaligini anladim.
Soran+1 yılama herkes benim o zamanki ruh halimdeki gibi mi bu psikolojiye giriyor. yoksa cidden hayatina mi devam ediyor.. emin olamiyorum
- +1 yıl
Ya o farklı bir şey. Sen onun paylaşımlarını gör diye yapar. Ama sana bağlı şeyler paylaşır. Yani onun ne durumda olduğunu anlatan şeyler. Ama senin dediğin paylaşımlar daha farklı. Yani normale dönen birimin paylaşımları. Aslında bence çocukça şeyler. Eğer ki seviyorsa değer veriyorsa bunu içinde tutmanın bir anlamı yok. Bu seni yıpratır çünkü. Eğer ki seviyorsa gelir bir şekilde yazar barışalım konuşalım der açıklamasını yapar. Ama şu an tabiki senin görmen için paylaşımlar yapıyor. Ama bu paylaşımlar seni umursamamaya yönelik bence. Ben sevdiğimden sevgilimden ayrılıcam mutluluk gösterişinde bulunamam kusuruma bakmasınlar : tam tersine ne kadar kötü durumda olduğumu ifade eden şeyler paylaşırım : veya içimde tutamam o yazmıyorsa ben ona yazarım :
Soran+1 yılama adil yildirim, iliski danismani, ozellikle bunu yapin diyor yeni ayrilanlara. Mutlu paylasimlar yapin, ama ona yonelik degil, emin olun arayacaktir diyor.. benimki adil yildirimi bilmez, ama bence beni catlatmaya ve aratmak icin oaylasiyir. Yani huzurlu olsa niye paylasim yapsin, sessizce duran adamdi eskiden. Bana yazamadigi icin, gururundan, aratmaya calisiyor gibime geliyor. Yanlis miyim? gerci ben eskiden paylasimlarimda haklisin onu hnutamadigimi ima eden oaylasimlardi yaptigim. direk birsey demiyordum ama oyleydi
- +1 yıl
Bak kardeşim şöyle söyleyeyim. Empati kurayım hatta. Sevgilim beni terkettiyse öncelikle neden terketti bu önemli. Eğer ki sebepsizce nedensizce bir terkediş ise bu tabiki özler severim lakin neyi kaybettiğini de göstermek isterim. Eğer ki bir kusur işlemiş isem ve o nedenle terletme kararı aldıysa hatalı olduğumu ve affet anlamında paylaşımlar yaparım gör ve gel yaz diye. Eğer ki mutluluk dolu şeyler paylaşıyorsam bil ki umursamıyorum anlamı taşır. Çünkü umursamamak bana sevgilimi tıpış tıpış geri getirir. Çünkü kadınlar reddetmeyi süründürmeyi sever ama peşinden koşmaz. Lakin tersleniyorsa kaâle alınmıyorsa buna sinir olur ve tartışmaya yönelik konu açılır. Yani tam istediğim şey olur. O kişi şu an ya yenilere kapıyı açmıştır ya da seni kendisinin düştüğü duruma düşürmek istiyor. Saygı ve sevgilerimle 🙏
Soran+1 yılcok haklisin ne deyim... ben bitirdim. gecerli sebeplerim vardi. Istedigim birseyi yapmadi, Onunda gecerli sebepleri vardi. anlasamadik. bitirdim. neyse sorun degil. ben alismaya basladim bile sanirim. Bugun daha az canım sıkıldı :) hayat..
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Çocuğun amacı ben sen yokkende hayatımı yaşarım gayette mutlu olurum imajı yaratmak veya gerçektende umrunda değil ve nispet yapıyor
Burada ilişkiyi kimin bitirdiğide önemli
İlişkiyi bitiren oysa zaten sevmiyormuştur o yüzden umrunda değildir gerçekten
İlişkiyi bitiren sensen iki seçenekte olabilir ama saçma olan ilişkiyi bitirdiysen sen neden hala onu fake hesaplarla filan takip ediyorsun. Sevmiyorsan onun ne yaptığı seni neden ilgilendiriyor yani?00 Yorumla
+1 yılhayatina yogunlasip unutmaya calisiyordur ortada garip bir sey yok seni niye gerdi bu durum bu kadar? hem gormemek icin sildim diyorsun hem surekli ne yaptigina bakiyorsun sizin gibi sizofrenlerle ayni cinsiyette oldugum icin utaniyorum resmen mk
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂🤦🏻♀️
+1 yılMerhaba
Anladığım kadarıyla ilişkiyi siz bitrmişsiniz o herhalde ayrılmak istemiyor ama siz bitirmişsiniz o sizi ne kadar takip etsede size like atsa bile değişen bir şey olmamalı fazla takmayın bu kadar da onu takmayın
05 Yorumla
Soran+1 yılsinirlerim bozuluyor ben uzulurken onun mutlu olmasi
- +1 yıl
İstemiyorsun bitrmişsin onu neden bu kadar takıyorsun
Soran+1 yılbilmiyoru.
- +1 yıl
Anlatmak istersen yaz
- +1 yıl
Orada mısın
Hala aklındaysa hiçbir şey yapma , 3 gün kahkaha atar 5 gün kahkaha atar 6. Gün geri dönebilir sana. O şimdi senin baktığını bildiği için ayrıldığımıza üzülmedim böyle de mutluyum imajı vermeye çalışıyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılbenim baktigimi goremiyor, kendi hesabimdan hic bakmadim. sahte hesaptan bakip hemen engelliyorum, sahte hesabimi da goremiyor. yani bakmadigi saniyor
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılYıkılmadım ayaktayım, şimdi gel de gör beni bambaşka biri demek istiyor arkadaş 🤣 ses etmeni bekliyor bence yaz diye yapıyordur.. Keyifli günler..
00 Yorumla
+1 yılKadın erkek farketmeksizin uzun ilişkiden sonra insanlar büyük bir boşluga düşer karşısındaki insanı sevsin sevmesin uzun bir süre geçtigi için alışkanlıklar vardır insanız sonuçta hergün gözümüzün gördügü bir nesnenin dahi yeri degişse ilk zaman alışamayız oda Şu an bu tarz bir boşlukta ve duygularını anlamaya çalısıyor kafasını dağıtmak adına da kendini sosyal medyaya vermiş bu süreçte birbirinizi anlamaya kalp kırıp çirkinleşmemeye çalışın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı. Kim bıraktı o mu sen mi? Sen bıraktıysan üzülmüyorum ve mutluyum imajı vermeye çalışıyor. O seni bıraktıysa da özlediği şey oymuş ve bir an önce de o hayatına geri dönmüş demek oluyor
00 Yorumla
+1 yılOnlara kanma sırf sen yaz ara hesap sor diye yapıyor çünkü bakacagini biliyor sen farkında degildir ama takip ediyordur. Yanı onu düşün, böyle soruları dusun diye yapıyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılMutluyum imajı çizmeye çalışıyor ters psikoloji yapıyor
12 Yorumla
Soran+1 yılbeni catlarmaya ve arattirmaya mi calisiyor
- +1 yıl
Tabikide. Istiyor ki sen ona mesaj at. Sen zaten dünden razıymışsın ayrılmaya gülüp eğleniyorsun diye mesajlar atmanı bekliyor.
+1 yılSenin onu gerçekten umursayıp umursamadığını bilmek istemiş yani kıskandırmak istiyor kıskanan kadın her zaman yazar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHem ayrıl hem yas tutsun yok yaaa iyi yapıyor çok zamanını almaz birkaç güne yeni birini bulur baksın hayatına iyi ki kurtulmuş senden sadist misin nesin hem çocuğu terk ediyor hem de arkamdan ağlasın acı çeksin hadi oradannn
00 Yorumla
+1 yılE boşa düşen psikolojisi şimdi başkalarına mesaj atar karşılık bulamaz vs sana gelir hep böyle olur şaşmaz
00 YorumlaSorumluluklarından kurtulmuş işte :) rahat kızlarla konusabilcek sen konusturmamissindir allahbilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılSana karşı dikkat odaklama taktiği yapıyor olabilir
014 Yorumla
Soran+1 yılo ne demek
- +1 yıl
Cevap ortada bu ne yapmaya çalışıyor demişsiniz değil mi kendine karşı dikkat çekmek istemiş düşüncenizi kendisine odaklayacak gibi görünüyor olabilir
Soran+1 yılhep guluyor fotolarda , cok mutlu gibi
- +1 yıl
İşte bak hepsini takip etmeni sağlamış ve düşünme noktasına gelmişsin
Soran+1 yılaynen oyle oldu.. hatta fal bile bakar oldum
- +1 yıl
Daha öte duruma getirmek isteyebilir ona bu fırsatı verme ve hatta önerim onu bu duruma sen düşür
Soran+1 yılnasil yapacagim
- +1 yıl
Onu takip bakma durumları merakı kendinizden uzaklaştırın o sizin takip ettiğinizi artık görmesin sonra güzel hamleler le tersine çevirilir
Soran+1 yılbenim takip ettigimi , baktigimi asla gormuyor. Kendi hesabimdan hic storylerine bakmadim. sahte hesaptan bakiyorum, ama bakip aninda engelliyorum yani sahte hesaptan bakildigini da bilemiyor
- +1 yıl
Ama anlar ya okadar hafıza çalıştırmamazlık etmez ve sizde bunları görüp odaklanacağınızı düşünmüştür illa kendi hesabınız veya sahte hesaba gerek yok ki o bir şekilde akıl etmiştir eğer etmediyse üzgünüm ama siz kendinize kazık atıyorsunuz
Soran+1 yılbilmiyorum, akisina biraktim.. ben paylasim yapmam, zaten hesabim gizli
- +1 yıl
Boşverin hiç oraya bakmayın bakmayı engelleyin niye kendinizi üzecek veya meşgul edeceksiniz ki
Soran+1 yılhaklisiniz
- +1 yıl
Keyfinize bakmak en doğal hakkınız kendinize yeni bir adım atın lütfen bunu siz yapmassanız kiöse yapmaz
özgürlüğün tadını çıkarıyor.. bir ay sonra ağlamaya başlar
00 Yorumla
+1 yılKısıtlandığı şeylerden maruz kalınca bi anda kendini özgür hissedip sosyal medyaya atmıştır
00 Yorumla
+1 yılDuygusal boşlukta olduğu içindir altında çok da bir şey aramaya gerek yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO senin baktığını görüyordur muhtemelen. Oralı olma yoluna bak
00 YorumlaSenin tarafından dikkat çekmeye çalışıyor mutlu pozları veriyorlar ilk bir iki ay sonra başlar arabaske merak etme
00 YorumlaSensiz de mutlu olabiliyorum demek istiyor ve başka birisini arıyor gibi geldi bana
10 YorumlaSenin fake hesaplardan bakacağını düşünmüş tamamen bilerej atıyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 457 cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğun üzülmemesine mi üzüldün?
016 Yorumla
Soran+1 yılaynen sasirdim
- +1 yıl
Keyif aliyosun snrm aci cekmesinden falan
Soran+1 yılkeyif almiyorum. ben ayrilmaya karar verip bitiren benim. ama onun azicik uzulmesini yas tutmasini beklerdim. Beni sarsti mesela ayrilik. Bu ne kahkaha bohle anlam veremiyorum tepkisine, o sebeple
- +1 yıl
Çocuk kız kaybetti beni ben yoluma bakarım diyo sanirim eger gercekten duzgun biriyse bu konuda mutevazi olamayabilir
Soran+1 yılhayat secimler onun.. kendi kaybetti
Soran+1 yılveya kendi kazandi... ama beni boyle yaparak tamamen kaybediyor
- +1 yıl
Sen terk etmemismiydin secimler onun diyosun
Soran+1 yılBizim durum bir hayli karisik. kisaca istedigim ve olmasi gereken birsey yapmadigi icin ayrildim. Eger duzeltseydi devam edecektim. O da eyvallah deyip mucadele etmek yerine ayrilmayi kabullendi.
- +1 yıl
Cocugun kirmizi cizgisini ya da ailesi hakkidna bir durumu degistirmeni istemissen asla degismez
- +1 yıl
Bence burdaki düşünceniz yanlış zaten, adamdan bişeyler yapmasını bekleyen yapmayınca ayrılan yani kısaca adamı bişeylere mecbur bırakıp zorlayıp ayrılan sensin. O da senin yol verdiğini görünce ki burada sanırım talep edilen şey adamın yapamayacagı bir şey, sonrada üzülmesini acı cekmesini bekliyorsun. Aynısı başıma geldi yani güzel gidiyorsa saçma bir konu için bir ilişki nie bitirilir, gerçekten anlamak zor
Soran+1 yıl@Remulo detayli yazayim. Benim bu kisiyke iliskim 6 seneye dayaniyor. Aramizda cinsellik hic olmadi, ama maddi manevi hep yanimda oldu bu surecte. onun bir beraberligi vardi, ayni evde yasiyorlardi, kadin ona oek cok konuda yardimci oldu, yasi biraz buyuk. Kadinin finansal destegiyle bu 6 senede epey zengin oldu. Ama hep benimle beraberdi ayni zamanda, bulusuo sohbet ederdik cinsellik olmadan. Kadini hic sevmedi. Ben de en sonunda dedimki, madem biz birbirimizi seviyoruz o zaman kadindan ayril biz beraber olalim. O da kabul etti, kadinla 1 hafta icinde evleri ayirdi. Ben tasinmaya basladim. Hersey iyi hos ta, kadini hala sosyal medyasinda tutuyor ve aradiginda cevao veriyordu. Sebep olarakta ortak evlerini, kadinin isterse onj bitirebileceginden korkuyor. Bu sebeple dediklerimi yapmadi. Ben de ayrildim. Evdeki esyalarimi aldim. Ayrilirken siddetli tartistik, evdeki esyalarimi alirken. Sana guvendim gibi seyler soyledi. Sonra sosyal medyalardan ciktim. bana mesaj atti , ciddi olduguna inanamiyorum diye. suanda hala o kadinla takiplesiyor
Soran+1 yıl@Remulo ortak evleri var, maddi degeri suandq 4trilyon. Kadindan satmasini istemis ona , hissesini, kadin kabul etmemis. Eger zitlasirsam, kadin da iyice yokusa sokar diyor. o yuzden takipten cikmak istemiyor sanirim. Kadina duygusal bir bagi yok. Onun beni sevdigini dusunuyorum. Yillardir bu boyleydiki ilk defa ayril biz beraber olalim artik dedigimin haftasina kadini gonderdi evden. Benim istedigim eger baslayacaksak kadinin hayatimizdan tamamen cikmis olmasi gerek. korkarak bizim berbaerligkmiz yurumezki. ama o da bunu yapamadi
Soran+1 yıl@Remulo biliyorum.. ama sanirim ben de istemedim boyle bir iliskide olmayi. yillardir icindeydim ama icinde degildim, aramizda birsey yoktu. Ama artik evlilik noyutuna yuruyunce emin olamamis ve kacmis olabilirim. zaten kotu ayrildik, baya tartistik. Yine de bu tartismadan sonra o kadini tamamen cikarmasini beklerdim hayatindan. Ama yapmadi. hala takipte. ve surekli mutlu resimler paylasiyor ve hic durmadan geziyor.
Soran+1 yılo da eminimki ayirip. ortada biraktigimk dusunup hirslaniyordur
+1 yılSensiz çok mutluyum tribine girmiş ergen.
00 Yorumla
+1 yılUmursamıyor seni işte çok açık.
00 YorumlaSen neden onu takip edersin
00 Yorumla
+1 yılFotoğraflar sadece dıştan mutlu gösterir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 304 cevap paylaştı. Öyle olmuyor işte bence oda senin gibi düşünür
00 Yorumlaşu an deli gibi yeni hatun yapmanın peşinde
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılPiyasaya döndüm diyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHemen yeni birini aramış
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYeni arayışlar içine girdiği için
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKız düşürmeye çalışıyor
00 Yorumla
+1 yılyara bandı arıyor kendine
00 Yorumla
+1 yılSeni çok seviyor bence
08 Yorumla
Soran+1 yılciddi mi soyluyorsun, saka mi uaptin
- +1 yıl
Cidden
- +1 yıl
Sen seviyor musn onu
Soran+1 yılevet, ozledim bu surecte
- +1 yıl
O zaman sev ama sana değer vermiyor umursamaz ise boş ver başka kisilere yonelt kendini
- +1 yıl
Seni onemsemiyorsa sen başkasını bul bence
- +1 yıl
İsim nedir senin
Soran+1 yılhani seni cok seviyor yazmistin, u donusu yapmissin
+1 yılunutmak için ama faydasız geri dönerler
00 YorumlaKendini kötü hissetmeni sağlamak istiyor.
00 YorumlaMutlu demek ki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılKafa dağıtmak için
00 Yorumla Bu aklına getirmemeye çalışıyor..
00 YorumlaArayışa geçerler çünkü
00 Yorumla
+1 yılNeden takılırmış merak ettim
00 Yorumla
+1 yılKız düşürmek için
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkeklerin yaptığı şeylerdr amaç arama
00 YorumlaSıkıntıdan
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılüzülmüş bittiği için
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer