Nasibinin alnında yazmasını ister miydin?

Kader beyaz kağıda sütle yazılmış yazı. Hadi gel elindeyse sütten çıkar beyazı. Düşünsenize nasibimiz alnımızda yazıyo. Ne güzel olmaz mıydı ya. Ondan başkasını nasibimiz zannedip konuşmazdık 😁 valla ben çok isteridm🥺

Nasibinin alnında yazmasını ister miydin?
Cevapla