Onu unutmam gereken bu süreçte ne yapmalıyım tavsiye verebilir misiniz?

Onunla aylar sonra iletişime geçtim ve beni inanılmaz kırdığından ağladığıma kadar her şeyi anlattım. Bana karşı çok kibar davrandı. Çok üzüldü. Mahcup hissettiğini söyledi. Defalarca özür diledi. Helallik bile istedi. Yaptığı hatanın kendisi de farkındaydı. Ama bana hiçbir şey hissedemediğini söyledi. Onunla son kez vedalaştık. Şimdi inanılmaz canım yanıyor ve bunu nasıl aşacağımı bilmiyorum. Aşmak unutmak zorundayım. Ama başkalarını yara bandı yaparak değil. Bunu kendi başıma aşmak istiyorum. Bana tavsiyeler verebilir misiniz? Komik film/dizi önerebilirsiniz. Onunla bugün son kez konuştuk ve dugularım inanılmaz yoğun. Ağlamayı durduramuyorum, geceleri istemsizce uyanıp ağlayarak geri uyuyorum. O çok iyi biri. Beni yarı yolda bıraktı ama bir şey hissedemediği için beni daha fazla üzmek ve benimle oynamak istemediği için yaptığını söyledi. Onun hakkında kötü şeyler söylemeyin. Sadece bunu nasıl aşacağıma dair bana teselli vermenizi istiyorum. Buna çok ihtiyacım var
Onu unutmam gereken bu süreçte ne yapmalıyım tavsiye verebilir misiniz?
Cevapla