Benim ona olan duygularımı biliyor. bi ara çok güzel konuştuk en son o yazdı bana hatta profil rein çok iyi diye sonra da hiç konuadik. simfi yeni telefon aldı. uzak şehirlerdeyiz bu arada biz. ona mesaj artı hayırli olsun diyeyim mi ya da ne diyeyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar siz dalga geçtiniz, yazmayın dediniz ama çocuk bana mesaj attı "insan bu hayırlı olsun der" diye mesaj atti
Hoşlandığım çocuk yeni iPhone telefon aldı, hayırlı olsun diye mesaj atayım mı?
Bi şey aldı diye hayirli olsun diye mesaj atmak ne ya naber yaz bari telefon aldığını sana anlatırsa o zaman hayırlı olsun dersin telefon aldı diye hayırlı olsun ilk mesajı çok saçma kaç yaşındasın ahhshwhss
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Yazmanız gereksiz olur bence.
bişey başarmamışki neyine mesaj atasan görende tıp kazandı sanır
yazma bieşy böyle birine boş ver seni paracı sanır
Katılıyorum
Evet haklısın teşekkür ederim
Bi şey aldı diye hayirli olsun diye mesaj atmak ne ya naber yaz bari telefon aldığını sana anlatırsa o zaman hayırlı olsun dersin telefon aldı diye hayırlı olsun ilk mesajı çok saçma kaç yaşındasın ahhshwhss
Sadece hayırlı olsun deme, birde altın tak 🤣
Hajskwjxkskxlwkkxskf ondan sonra konu açar yürürsün akşama sevgilisiniz
Önce yazmayı öğren ondan sonra bakarsın atıp atmayacağına
Olamayacak duaya neden ısrarla amin diyor bizim insanlarımız anlamıyorum 😂😂
Yazman gereksiz olur.
Evet haklısın
deme cok sacma bi sebep gibi
Bugün de utandık elhamdülillah 😬
Bunun için hayırlı olsun demeye gerek yok
At belki sanada alır
Bir sey demesen?
Hayir
de tabi
Geç bile kaldın