Daha önce söz vermesine rağmen affetmiştim. Bu kez affetmedim. Haklı mıyım sizce?

İşyerinde dostum dediğim bir insan var ama ben aslında ondan hoşlanıyorum. Daha önce bana bir sinema için birlikte gideceğimize söz vermişti. Daha sonra da havalar soğuk diyip bahaneler diyip sonra başka arkadaş grubuyla gitmişti. Ben buna kırıldım tabiki. Daha sonra da o bu durumu ben istediğimle giderim dedi. Tabi ben sevdiğim için bu olayın üzerinde durmadım. Ama hep içimde o kırgınlık kaldı. Sonrasında da yine samimi olduk eskisinden daha iyi hemde. Daha sonra geçenlerde benim sevmediğim ve eskiden arkamı kazmış ama sonrasında bana iyiliği olmuş biriyle samimiyet kurdu işyerinde. Öyle ki onunla acaip bir abi kardeş samimiyetleri var. Ben o adamdan rahatsız olduğumu söyleyince, benden uzaklaştı ve onu tercih etti. Bu kez alttan almadım. Bu kez ondan bende uzaklaştım. İçimde büyük bir kırgınlık var ve eskisi gibi asla hissedemeyeceğimi düşünüyorum çünkü artık eskisi gibi gelmiyor birşeyler. Bütün gün işyerinde durgun durgun duruyorum sürekli. O da farkında tabi bunun. Nefret ediyorum ondan da o an. Ona olan bütün ilgimi kestim. Pişmanlık yok ama yine de eski günleri özlüyorum ama içimdeki kırgınlık daha ağır basıyor. O beni sattı, o beni o adamlara tercih etti, o karşı tarafı bana değişti diyorum onları görünce. Daha önce sinema için söz verip beni sattığında sevgim ağır basmış ve affetmiştim içimde ama bu kez yapmadım. Pişman değilim. Doğru mu yapıyorum sizce?
Daha önce söz vermesine rağmen affetmiştim. Bu kez affetmedim. Haklı mıyım sizce?
Cevapla