Bazen anlatmak istiyorum içimde beni "sterse" sokan konuları biliyorum ki, anlatırsam rahatlayacağım. Sonra iç dünyamda bir muhasebe, ANLATMAZSAM daha iyi olur. insan oğlu nankördür. Bu duygusal "â nın cezasını çektirir. "Hiç ama hiç gerek yok" diyorum. Ve -Tom Jones- dinliyorum.
Adam şarkısını yaşayarak okuyor, bu çok özel.
"Gerek yok" der başkası üzerinden anlatırım. Ben anlatmış oluyorum, o ise dinlemiş oluyor, kimseye koz vermeden özgürce. Hem derdini içinde tutarsan ölürsün.
Biliyormusunuz insanı en çok sevdikleri ÜZER.
E. A.
İnsan bazen anlatmak ister, hesapsızca sonunu düşünmeden. Sana da olur, oluyormu?
Erkek arkadaşıma bazı şeyleri anlatmaya çalıştım hani hayatımda ya sonuçta yolumuz ciddi beni üzen hayatımın zorluklarını. Gerçekten anlatmak istediğim hir andı konuşmaya devam etsem ağlayıp belki ona deli gibi baglanacaktim. Sırf beni dinledi anlamaya çalıştı diye. Sonuç ben de zor zamanlar geçirdim. Niye bu kadar bıkkınsın çocuğuna bakmak zorunda kalan dul musun sözlerini işitmem oldu. Sonrasında sustum ne zaman of ceksem başladı gene der trip atıyorum sanıyor uzaklaşıyorm anlamıyor. En zoru da seni anlayamayan insanların daha doğrusu "anlamak istemeyen" insanlarin içinde yaşadığını insan olduğunu anlamaya çalışmak...
Dinlemek bir yetenek bence. Bir insani anlamaya çalışmak ise insanda bulunabilecek bir mücevher. Yargılamak yerine içten bir bakış bile onca kelimeye bedeldir. Yeteneginle mücevherini bir tut ki pırlanta gibi parlayasin.
şu an keyfimin iyi olduğunu söylemem sanki sadece nefes almakla yükümlü bir canlı gibiyim. Sadece yaşıyorum gibi. Ruhum dar bi kutuda verilen emirleri yerine getirmek istemiyor. Anlatmak istenen çok sey var da farklı lisani kullanan bir yabancıyım. Sen nasılsın?
evet bende de olmuştu ve 1 haftada tanıştığım kişilere anlatmıştım. o zamanlar çok kötüydüm ve birilerinden destek duymak istiyordum ancak aradan 3 ay geçince çok büyük bir hata yaptığımın farkına vardım çünkü anlattıklarım her yere yayılmıştı ve en fenası da bahsi geçen o kişiden duydum bunları. o an yerin dibine girmek istedim berbat bir durumdu ama elbette bundan da tecrübelendim. şimdi yeni tanıştığım kişilere kendi kimliğimle özelimi paylaşır mıyım? ASLA!
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tabiki ama insan hatalarıyla güzel zaten. İnsanlar anlayıp çare olmak yerine akıl veriyor. Bu rahataız edici.