İnsan bazen anlatmak ister, hesapsızca sonunu düşünmeden. Sana da olur, oluyormu?

Bazen anlatmak istiyorum içimde beni "sterse" sokan konuları biliyorum ki, anlatırsam rahatlayacağım. Sonra iç dünyamda bir muhasebe, ANLATMAZSAM daha iyi olur. insan oğlu nankördür. Bu duygusal "â nın cezasını çektirir. "Hiç ama hiç gerek yok" diyorum. Ve -Tom Jones- dinliyorum.

Adam şarkısını yaşayarak okuyor, bu çok özel.

"Gerek yok" der başkası üzerinden anlatırım. Ben anlatmış oluyorum, o ise dinlemiş oluyor, kimseye koz vermeden özgürce. Hem derdini içinde tutarsan ölürsün.

Biliyormusunuz insanı en çok sevdikleri ÜZER.

E. A.
İnsan bazen anlatmak ister, hesapsızca sonunu düşünmeden. Sana da olur, oluyormu?
İnsan bazen anlatmak ister, hesapsızca sonunu düşünmeden. Sana da olur, oluyormu?
Cevapla