Biriyle konuşuyorum o da bende memuruz fakat farklı şehirlerdeyiz arası yakın ama 1.5-2 saat bana diyor ki sen gel ilk buluşma da?

Sen gel diyor ısrar ediyor ben sen gel ben nasıl geleyim diyorum o sen gel diyor çok ısrarcı neden böyle yapıyor bilmiyorum sürekli sen gel sen gel diyor bir de evde buluşalım diyor ben dışarı da buluşalım diyorum o hayır evde buluşalım zaten sana bir şey yapmam sadece sarılırız diyor kahve içeriz diyor masum konuşuyor bir şey yapmıycaz merak etme diyor ama ben gitmek istemiyorum o erkek
Biriyle konuşuyorum o da bende memuruz fakat farklı şehirlerdeyiz arası yakın ama 1.5-2 saat bana diyor ki sen gel ilk buluşma da?
Cevapla