Fake hesaplarla inadına konuşuyorum sonra sinir krizi geçiriyorum?

Beni kandırmaya çalişan biri mesela belki de 10 yaşında rol yapıyor felan belki de deli bipolar felan belki 70 yasinda. Ama ben bunlara rağmen inatla konuşuyorum saatlerce. Çünkü beni sevip yazanlar beni kurtarabilirdi. ama ona muhtaç kalmamı sağlıyolar. İnat yapıyorum her dediğinin altında bir şey arayarak sohbet ediyorum böyle olunca da hiç zevk almadığım kandırıldıgım 6 saat konuştuğum zamanlar oluyor. Mesela ben iyi birisiyim

Ama üzerime gelip her şeyi sorup her şeyi yapıyolar. Mersklı biri çıkıyo geliyo fake hatta dalga geçiyor ben bozmadan ona uyuyorum. Birisinin zıttı olmak işe yarar sinit eder onu diye düşünüyorum

Benm kadar iyi hiçbir kız yok bu yüzden iyi olsam ve her şeye doğru cevap versen bile değerin bilinmiyor. Fake hesap da ne yaşıyosa kimseye inanmayan birisi denk geliyor. Ben zorunda mıyım ona inandırmaya çalışmaya. Ailevi psikolojik her bilgimi veriyorum. Hiç zevk almıyorum zaman kaybediyorum gözlerime de yazık

Çitır ve güzelim ama karşıma çıkanlardab hiç memnun değilim. Deliler beni bulyor

Ben bir kurban oldum

Güncellemeler
+1 yıl
Elbet beni bulduklarımyerin önemi var. Mesela burdan hesabımı paylaşıyorum ama buradan gelenden ne beklenir ki. Bir de aynı fake hesap 3 kere yazıyor başkası gibi anlamadıgımı felan düşünüyor heralde. konusması açtıgı konu bilr aynı deli olmasına rağmen hep cevap verdim. Çünkü boşum işim yok ve inadına deliyle deli oluyorum yarışa giriyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Seçici değilsin diye yargılayanlara ne demeli. Ben inat ettiğim ve hem tartışmacı hem iyi olduğum için böyle oluyor
Fake hesaplarla inadına konuşuyorum sonra sinir krizi geçiriyorum?
Cevapla