Kötü ayrıldığım eski sevgilim doğum günümü kutlamış, amacı ne?

5 yıllık ilişkimdi çocukluk aşkıydı bizimki ayrılıp barışmalı sürekli en son ocakta kesin bitirdik bana hakaretler yağdırdı zaten kendi yaptığı şeyden ayrıldık şu an 3 aylık bir ilişkim var doğum günümü kutluyor iyi ki doğdun diyor sinirden oturdum ağlıyorum yüzüme bile bakamıyor olması lazım derdi ne
Kötü ayrıldığım eski sevgilim doğum günümü kutlamış, amacı ne?
Kötü ayrıldığım eski sevgilim doğum günümü kutlamış, amacı ne?
Cevapla