5 yıllık ilişkimdi çocukluk aşkıydı bizimki ayrılıp barışmalı sürekli en son ocakta kesin bitirdik bana hakaretler yağdırdı zaten kendi yaptığı şeyden ayrıldık şu an 3 aylık bir ilişkim var doğum günümü kutluyor iyi ki doğdun diyor sinirden oturdum ağlıyorum yüzüme bile bakamıyor olması lazım derdi ne
Kötü ayrıldığım eski sevgilim doğum günümü kutlamış, amacı ne?
Şöyle bir durum var şimdi ya size karşı tekrar yürüyor, genelde bu durum yalnız kaldıkları için erkekler içinde oluşan pişmanlık hissinden ötürü nasıl bir adım atabilirim düşüncesi ile oluşan bir bahane oluyor, ve bu bahane doğum gününüz olmuşta olabilir. Diğer türlüsü ise gerçekten yaşadığınız anılara saygısı olan ve size ne kadar kötü ayrılsanızda geçen anılara saygısından ötürü bir mesaj atmışta olabilir. Sizde kibar teşekkür edin ve bir adım atarsa ilk dediğim seçeneğe çıkıyor olay.
Bosta kalmis tekrar yol yapiyor. Simdi olan sevgilinle mutluysan, sevgiline soyle, ve eskisine cevap verme. Eski sevgilini istiyorsan, simdiki sevgiline ayrilmak istedigini soyle. Baska turlu dogrulmayacak hatalar yaparsin