Dışardan görünüşünüz manken gibi ama içiniz enkaz ne yapardınız?

19yaşımda model olmak için baş vurdum kabul edildi sevdiğim adam istemedigi için reddettim benim lugayımda kadın basına delikanlı gibi sevmek var cocukluk aşkıydık severek evlendik ben öyle sanıyordum en azından eşim yolda erkek geçse geç sağıma geç soluma diyen biriydi parfüm sıkmak yasak makyaj yasak topuklu giymek yasak bir süre sonra hastalık boyutunda kıskançlık oluyor evden sizi cikarmayan adam herşeyi yapan adam birden bire çocuk doğunca vücudunuz deforma olunca size bakmıyor ve bütün erkekleri bu yüzden bu kafada mi diye kuruyorsunuz ikinciye doğum yapıyorsunuz bu seferde normal doğuma zorlandığıniz için atar damariniz yırtılıyor ameliyat oluyorsunuz izleri kalıyor çatlaklar resmen yarıl gibi bedeninizde dışardan bakıldığında manken gibisiniz hayla ama içiniz bu durumda ve kocanız boşanma davası açıyor ayrılığın ardından sizi öyle bir hale getirdiki erkeklere kötü gözle bakıyor yapa yalnız ölüceginizi kafanızdan atamıyorsunuz bu halde kimse sevmezi kafanızdan atamıyorsunuz içiniz enkaz kimseyi sevemiyorsunuz ne yapardınız abi biri desin bana gerçekten seven var hepsi böyle değil erkekler desin kimseye güvenemiyorum duygusuz oldum yalnızlıktan nefret ediyorum ama kimsede bu bedenle beni sevmez anca çıkar sonu evlilik olmaz beynim almıyor bu psikolojimi benliğimi herşeyimi aldı eski kocam benden sadece sevmek yetmiyor dini imanı para olan bedene bakan insanlara her erkeği kötü olarak görüyorum bu kadafadan çıkamıyorum

Dışardan görünüşünüz manken gibi ama içiniz enkaz ne yapardınız?
Cevapla