Bir erkek sevgilin var mı dedi yok dedim niye yok güzel bi kızsın merak ettim dedi neden sordu sizce?

Daha öncesinde de yazmıştı yani deneyelim falan diye. En son mayısta konuştuk o zaman sevgilisi vardı. Ama isteseydim o anda da gelirdi yani öyle bi konuşması vardı benimle. 3 yıldır var bu çocuk. her şey güzellik degilki sonuçta önüne geleni hayatına alamıyorsun dedim. oyle uyum önemli ama dış görünüşte önemli dedi. Sizi oldukta etkiliyor dedim. Herkesi yazdı. Sizce neden böyle dedi. Yanı genel kanınız nedir

Bir erkek sevgilin var mı dedi yok dedim niye yok güzel bi kızsın merak ettim dedi neden sordu sizce?
Cevapla