Her gördüğüm erkekle sevgili olmak istiyorum, tipsiz olsalar bile niye böyle?

İlk sevgilim olduğunda 9 yaşındaydım. Şu an 30 yaşındayım. Bu seneler içerisinde reel / sanal nerdeyse 250 sevgilim oldu. Not tutmasam isimlerini bile hatirlamadiklarim var o derece fazla. Kimle konuşsam hemen aşık oluyorum ama sevgilim varken ona köpek gibi bagliyim asla aldatmam, terk etmem. Hatta gitmesin, beni birakmasin diye istedigi her seyi yaparim. Bu yuzden maddi ve cinsel olarakta cok kullanildim.

Ben neden böyleyim? Neden her onume çıkan erkege asik oluyorum? Asiri tipsiz olsalar bile asik oluyorum.

Not: Kendimden en fazla 3 yas kucuge, en fazla 5 yas buyuge ilgi duydum gerisine hic duymadim.

Güncellemeler
+1 yıl
Boş görüşler ve alay edenlerin görüşleri silinecek, ben sorunuma çözüm bulmaya çalışıyorum. Siz eğlenin diye sormadım bunu
Her gördüğüm erkekle sevgili olmak istiyorum, tipsiz olsalar bile niye böyle?
Cevapla