Erkeğin 10 yaş büyük olması sizce ilerde sorun olur mu?

Ben 26 flört ettiğim erkek 36 yaşında. O pek önemsemiyor bu konunun üzerinde durmuyor. Ama bana bazen çocukça konuşma falan diyor. Sizce bu ilerde sorun olur mu?

Erkeğin 10 yaş büyük olması sizce ilerde sorun olur mu?
Cevapla