Neden sevgilim sürekli abartıyorsun ve kendin yapıyorsun diyerek ağlamamı takmıyor?

Benim için önemli , üzücü veya mutlu eden şeyleri önemsiz olarak görüyor üstüne ben üzüldüğümde de "uzatıyorsun, abartıyorsun kendi kendine yapıyorsun" diyerek beni daha çok üzüyor sonra kavga ettiğimizde de düzeleceğim diyor ama en fazla 2 saat sonra aynı şeyleri yapmaya devam ediyor. canım mı yoksa umurunda mı değilim yoksa ikisi de mi?

Neden sevgilim sürekli abartıyorsun ve kendin yapıyorsun diyerek ağlamamı takmıyor?
Cevapla